Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


SOR C10,5 #ULL 30-01

Detale

NazwaSOR C10,5
(SOR) SOR x10,5/SOR B/C/LC (ZF 6 S 1010 BO(6)) 42-72 [1-1-0] (2000-2022)
VINTK9C10X01YXSL5006
Numer zabudowy
Wyprodukowany2000
Zezłomowany
Właściciele
20002004ČSAD Ústí nad Labem
20042013DPÚK Praha
20132016Ogro-Trans Mokrzec
20162018Ar-Tur Nowy Sącz
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20002004ULL 30-01
200520134A4 8471
20132016RDE VA23
20162018KN 99001

Zdjęcia

4 sierpnia 2004 - Teplice, dworzec autobusowy.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
2 kwietnia 2014 - Dębica, ul. Stanisława Staszica. Ogro-Trans stosuje chwyt marketingowy w postaci obniżki cen biletów do Pilzna, konkurencja jednak nie śpi i też poszli ich śladem. W tym momencie bilet na 15km trasie kosztuje 2zł u obu przewoźników. Pasażerowie wybierają wygodniejsze i ciepłe autobusy Ogro-Transu, więc na brak pasażerów firma narzekać nie może. Pan Szumowicz łyknął temat SORów od MKSu i kupił kilka do swojej firmy. Plusem na pewno jest spalanie tych autobusów, jednak ich ciągłe usterki przysłaniają tą zaletę.
Autor: Wróżbita Maciej

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: