Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #2535

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.8725.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1997
Modernizacje
1990Ikarus 280.T4
(LZNS) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1990-1991)
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831997WAB 255C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198319901237 / MZK Warszawa
199019942535 / MZK Warszawa
199419972535 / MZA Warszawa
Inne informacje
2535-II. 1990: Przebudowa na Ikarusa 280.

Zdjęcia

26 października 1994 - Warszawa, ul. Brazylijska. W pierwszej połowie lat 90. "ucho" przez Międzynarodową wykonywała jedynie linia 123, przy czym robiła to z częstotliwością jednocyfrową i przegubowcami, więc ofertę można było uznać za akceptowalną.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

5 kwietnia 1996 - Warszawa, pętla Marysin. Ostrobramski składak w towarzystwie solówki #1241.
Autor: Słavczo

20 maja 1996 - Warszawa, most Poniatowskiego -> al. Poniatowskiego.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

luty 1997 - Warszawa, pętla Gocław. Padliniasto wyglądający przegub, to de facto składak po LZNS, w charakterystycznym dla tego zakładu odcieniu czerwonego, wyglądającego z czasem jak fioletowy. Wygląd odzwierciedla stan, więc Ikar za dwa miesiące zostanie ścięty. Linia 303 powstała jako wzmocnienie linii 111, w relacji Gocław - Uniwersytet bez ucha przez Międzynarodową. Na logikę powinno to być 311, ale był to czas nielogicznych wizji ZTM.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 4

maj 1997 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska. Kącik remontowo-kasacyjny zakładu R10 Ostrobramska. Trwa kasacja fioletowego składaka który został przebudowany z solówki 1237 z `83. Obok przedstawiciel rocznika `86. W tymże roku zajezdnia dostała tak duży przydział nowych wozów, że w podstawowym przedziale 2501-2635 wszystkie się nie zmieściły, a przesunięcie na przedział Kleszczowej nie wchodziło w grę ponieważ tam też pojawiło się aż nadto nowych wozów, postanowiono uruchomić nowe przedziały numeracji. Na Kleszczowej pojawiły się wozy 3201-15, na Ostrobramskiej 3251-58 a na Stalowej 3301-10. Przedział R10 uzupełniły jeszcze w 1987 dwa wozy 3259-60. W latach 92-95 większość tych wozów była przedmiotem przesunięć taborowych związanych najpierw ze zwiększeniem planu na przeguby na Stalowej, a następnie likwidacją zajezdni Pożarowa, skutkujących zmianami numerów. Wówczas zniknął całkowicie przedział 33 a 32 w obydwu zajezdniach został zdziesiątkowany. Na Ostrobramskiej z rocznika `86 zostały 4 wozy, widoczny na fotografii 3252 oraz 56,57,58 oraz obydwa z `87. 3252 oficjalnie przeszedł jedną naprawę główną w 1992 i w stanie uwiecznionym dotrwał do 1999 kiedy przeszedł nieoficjalną odbudowę w postaci naprawy bieżącej, której następstwem była zmiana barw, ale nie numeru. Tak wóz, po jeszcze jednej blacharce, dotrwał roku 2009 i został skasowany z oryginalnym numerem w wieku 23 lat. W 2000 roku wozy 3256,58,59 zostały skierowane na odbudowę, po której zmieniono im numery na 2561,79,2246. Najdłużej jeżdżącym wozem z numerem 32xx był 3257, skasowany w 2010.
Autor: Kelly
newser
maj 1997 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: