Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530 II #222

Detale

NazwaMercedes-Benz O530 II
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628 02 O530/Mercedes-Benz O530 II
VINWEB62808313702943
Numer zabudowy702943
Wyprodukowany2012
Zezłomowany
Właściciele
2012SVM Maintal
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2012MKK-SV 222
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2012222 / SVM Maintal

Zdjęcia

1 stycznia 2014 - Maintal, Goethestrasse. W pobliżu znajdują się dwie szkoły, generujące dość duży ruch w określonych godzinach. Oprócz będącej kręgosłupem komunikacji w Maintalu linii 23, objeżdżającej zygzakiem całe miasteczko i docierającej do stacji metra Enkheim we Frankfurcie, w dni nauki szkolnej kończą tu trasę także linie 24 i 25. Nie było warunków na wybudowanie tutaj pętli, zastosowano więc takie ciekawe rozwiązanie z trzema ukośnymi stanowiskami zamiast długiej zatoki, dzięki czemu jednocześnie blisko siebie i równolegle do krawężnika mogą stanąć wszystkie trzy autobusy. Oprócz tego w miejscu zatrzymania autobusu chodnik jest podniesiony i zakończony specjalnym, wklęsłym krawężnikiem, nieniszczącym opon autobusu w przypadku najechania. Dzięki temu precyzyjne zatrzymanie autobusu jest łatwe, a po zastosowaniu przyklęku (automatycznie na każdym przystanku) pasażerowie mogą wyjść z autobusu nie pokonując żadnego stopnia. To nie jest nic kosztownego, bardzo proste rozwiązania!
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: