Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hino KL-HU2PMEA Blue Ribbon #24639

Detale

NazwaHino KL-HU2PMEA Blue Ribbon
(Hino) Hino HU2PM/Hino Blue Ribbon
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2002
Zezłomowany
Właściciele
2002Hiroden 広島市 [Hiroshima-shi]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2002広島200か400
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200224639 / Hiroden 広島市 [Hiroshima-shi]

Zdjęcia

14 lutego 2019 - Hiroszima, Minami-ku, Inarimachi (広島県広島市南区稲荷町).
70-3: 広島駅前 (Hiroshima-eki-mae) → あさひが丘 (Asahigaoka)
Zbierałem się do tego jak sójka za morze, ale w końcu przysiadłem, żeby zrobić jakąś serię zdjęć autobusowych z Hiroszimy. Na sam początek sekcja autobusowa przewoźnika tramwajowo-kolejowego, której początki można znaleźć już w 1928 r. Obecnie firma składa się z ośmiu wydziałów, na które składa się razem trzydzieści jeden zajezdni (chociaż w wielu przypadkach są to place postojowe, do których to przydzielone służby zawierają zjazd na główną zajezdnię danego wydziału w trakcie dnia).
Słowem wstępu wyjaśnienie pięciocyfrowego systemu numeracji pojazdów. Pierwsza cyfra oznacza przydział do wydziału (przy czym parę znaków obejmuje zastosowania specjalne, jak np. trójka, która jest uniwersalnym wyznacznikiem pojazdów na wynajem), druga cyfra producenta. Trzecia cyfra oznacza rodzaj zawieszenia (0-4: piórowe, 5-9: pneumatyczne), a ostatnie dwie cyfry są indywidualnym oznaczeniem każdego wozu (nigdy nie ma miejsca wóz z końcówką 42). Są też wyjątki od tego schematu, ale nie ma ich w niniejszej serii zdjęć. W przypadku tego wozu 2 oznacza przydział do Hiroshima-kita Eigyōka (Wydział Hiroszima Północ), czwórka oznacza Hino w klasie MAXI, szóstka zaś pasuje do zawieszenia pneumatycznego.

Autor: TranslatorPS

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: