Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T3SUCS #5731

Detale

NazwaTatra T3SUCS
(Tatra) /Tatra T3 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 23-110 [2-2-2] (1983-1989)
VIN174328
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany
Właściciele
19852016DP Praha
2016КПТ Київ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198520167077 / DP Praha
20165731 / КПТ Київ

Zdjęcia

30 lipca 2015 - Praha, ul. Evropská. W związku z remontem torowiska między Vítězné náměstí a przystankiem Červený Vrch odcięta od reszty sieci zajezdnia Vokovice uruchomiła krótką linię numer 2 na odcinku od dworca autobusowego Nádraží Veleslavín do pętli Divoká Šárka. Na wyłączonym z ruchu odcinku kursował autobus za tramwaj oznaczony jako X26.
Autor: dariuszz94

28 lipca 2019 - Kijów, dawna praska T3 ruszyła z przystanku-stacji "Kasztanowa". W teorii jest to odcinek szybkiego tramwaju, ale Tatry się tam raczej wleką, do tego torowisko jest nazwijmy to bardzo głośne, przystanki są totalnie bez sensu zaprojektowane - widoczny w tle przystanek nie ma połączenia z kładką nad nim, pasażerowie muszą iść wzdłuż torów i przechodzić do bloków dzikimi przejściami. Do tego na 90% trasy wzdłuż torów są parkingi dla aut a torowisko jest oddzielone betonowymi płytami i drutem kolczastym, na stacjach - przystankach są bramki jak w metrze, nie wiem po jaką cholerę skoro na każdym peronie jest specjalna budka z osobą sprzedającą bilety. Tego dnia (niedziela) jeździła tylko linia 5 i to w niepełnej relacji - ostatni odcinek do pętli przy linii obwodowej był nieobsługiwany.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 1

18 lipca 2021 - Kijów, okolice przystanku Teodora Draizera (Теодора Драйзера).
Kijowski szybki tramwaj "pilnowany" jest przed gapowiczami przez bileterki, które urzędują na każdym z peronów przystankowych. Panie różnie podchodziły do swojej pracy - niektóre nas "odprowadzały" wzrokiem w trakcie spaceru wzdłuż torów nie odzywając się, inne coś aktywnie krzyczały. Ciekawe, czy konflikt zbrojny spowoduje utrzymanie takich etatów, czy w ramach cięć budżetowych planuje się ich likwidację. Jedno jest pewne - przynajmniej emerytki mają za co jeść, bo tego typu wiek dominował u profesji tego typu. Dorabianie w prostych zawodach osób poprodukcyjnych było powszechne.

Autor: piotr_kosz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: