Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.49 #04-38

Detale

NazwaIkarus 280.49
(Ikarus) (Rába D10 UTS-150 150kW/204HP 10350cm3) (ZF 4HP500(4)) 35-145 [2-2-2-2] (1986-1994)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1992
Zezłomowany
Modernizacje
2000Ikarus 280.40A (Gyors)
(Ikarus) (Rába D10 UTSLL-190 190kW/258HP 10350cm3) [2-2-2-2]
Właściciele
19922020BKV Budapest
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19922000BU 20-63
20002020BPO-438
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2000202004-38 / BKV Budapest

Zdjęcia

23 lipca 2006 - Budapeszt, Etele tér. Ikarus opuścił właśnie pętlę Kelenfoldi PU, gdzie wspólny kraniec mają linie autobusowe 7 i 173. Na obydwu tych liniach kursują charakterystyczne wozy, wymalowane częściowo na czerwono z napisami "7-173 Gyors". Na początku myślałem, że to jakaś osobna firma, a tu widzę, że te wozy w BKV są.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 8

10 lipca 2009 - Budapest, Hermina út. Jakiś wyjazd na trasę, chyba 7E. Trochę szkoda, że diesel pod drutem, ale ikarus to ikarus.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 5

30 kwietnia 2012 - Budapest, Szént Gellért tér. Pogoda zdecydowanie nie na moje warunki. Szczególnie, że jeszcze dzień wcześniej w Trójmieście było zaledwie 14 stopni.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
1 maja 2012 - Budapest, Állatkerti körút / Állatkerti út. Tego dnia cała linia 72 była obsługiwana ex-gyrosami. Powód nieznany.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
1 września 2013 - Budapeszt, most Elżbiety. O zachodzie słońca. Nad Ikarusem pomnik Gellerta.
Autor: madziarus

7 września 2014 - Budapeszt, Erzsebet hid. Widok z Góry Gellerta na panoramę miasta.
Autor: Rafał89

Komentarze: 4

18 kwietnia 2015 - Petőfi híd, budai hídfő
Autor: BPO-537
edytor
17 lipca 2017 - W Budapeszcie zawsze zachwycam się systemem nadzoru nad flotą i dynamicznej informacji pasażerskiej. Futar w czasie rzeczywistym jest zintegrowany z google transit, umożliwia zaplanowanie gwarantowanych przesiadek (kierowca widzi ile ma oczekiwać na kolegę w czasie faktycznym), umożliwia wgranie komunikatów specjalnych (właściwie każda zmiana trasy, zatramwaj, zatrolejbus itd. jest wygłaszana z głośników). Dobra opcja to także zestaw standardowych komunikatów, które kierowca może zaklikać do wygłoszenia. Dzięki temu zjeba o nie wychylaniu się przez okna, zakazie picia alkoholu, czy obowiązku wsiadania pierwszymi drzwiami jest wygłaszana przez lektora bez konieczności skrzeczenia kierowcy przez mikrofon. Cenię także możliwość wygłoszenia komunikatów przez centralną dyspozytornię na żywo z głośników w tablicach przystankowych oraz możliwość przekazania dowolnego komunikatu kierowcy na wyświetlaczu sterownika.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
17 lipca 2017 - Ten kolor dermy trochę się nie sprawdza. Lekko porowaty materiały łatwo chwyta brud i brzydko wygląda. Jakkolwiek czystość autobusów na przestrzeni lat bardzo, bardzo się poprawiła, tak o te siedzenia zwyczajnie ciężko zadbać.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: