Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #121

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20-100 [2-2-2] (1974-1985)
VIN260.04.3281.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany
Właściciele
19851989MZK Warszawa
19932001Tandem Marki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19851989WAB 731C
19931996OSJ 0857
19962001WFX 3406
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19851989121 / MZK Warszawa
20002001A256 / Tandem Marki
Inne informacje
1989-1992 ZBD Wesoła (pracowniczy), 1992-1993 RPBW Radom (pracowniczy), po 2001 sprzedany do Uljanowska

Zdjęcia

5 sierpnia 2000 - Warszawa, ul. Kąty Grodziskie. W latach 90. prywatni przewoźnicy obsługiwali na zlecenie ZTM przeważnie peryferyjne linie z 1..2 brygadami. Tak było z firmą Tandem, która w latach 1994-2001 obsługiwała linię 132 kursującą do wówczas słabo zaludnionych wschodnich rejonów Białołęki.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
5 sierpnia 2000 - Warszawa, pętla Mańki-Wojdy. Wówczas był to jedyny autobus, który pojawiał się w tych okolicach. Dopiero chwilę później uruchomiono nową linię 134 do Olesina.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: