Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Renault Master / Bewa Access 75 #DLB 66VR

Detale

NazwaRenault Master / Bewa Access 75
(Bewa) Renault Master II/Bewa Access 75 [0-2-2,0-2-1,0-1-1]
VINVF1UDCCG523402359
Numer zabudowy
Wyprodukowany2001
Zezłomowany
Właściciele
20012012Horredstrafiken Horred
20122012Seklitas Haninge
20122013Styl-Bus Stargard
20132018Bieleccy Leśna
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20012012SBB 484
20122013ZST 29649
20122012Z2 1447
20132018DLB 66VR
Inne informacje
14.06.2001

Zdjęcia

24 czerwca 2014 - Zgorzelec, ul. Słowiańska, parking przy Realu. Linia P do Goerlitz.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
1 lutego 2015 - Görlitz, Demianplatz. Przesiadka door to door z tramwaju do autobusu linii P jadącego do Polski. Linia P jest tu skomunikowana z tramwajami linii 2 oraz linią autobusową A. Na zdjęciu jest tramwaj na linii 3 z którym P powinno się rozkładowo rozminąć. P odjeżdża czterdzieści po, a 3 czterdzieści jeden po. Wynika to z tego, że w sobotnie popołudnia oraz w niedziele tramwaje kursują w trzydziestominutowym takcie zamiast dwudziestominutowego. Rodzi się zatem pytanie dlaczego nie przesuną wtedy odjazdu P o dosłownie minutę by mieć zagwarantowaną przesiadkę z tramwaju nr 3.
Autor: Amalio

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: