Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CN320UA 6x2/2 EB #4446

Detale

NazwaScania CN320UA 6x2/2 EB
(Scania) /Scania Citywide LF (Scania DC09 108 320 235kW/320HP 9291cm3 E6) (ZF 6 AP 1402 B Ecolife(6)) [2-2-2-1,2-2-2-2] (2013-2021)
VINYS2N6X20001892373
Numer zabudowy417524
Wyprodukowany2014
Zezłomowany
Właściciele
2014BVG Berlin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20142014G0 505B
2014B-V 4446
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20144446 / BVG Berlin
Inne informacje
SOP [25]

Zdjęcia

28 października 2014 - 14:11; Słupsk, ul. Grunwaldzka.
Kierowca o 12:30 wyjechał na jazdę próbną do Sławna sztuką nr 22, po czym odstawił ją na myjnię w Kobylnicy i wrócił z myjni odstawioną tam wcześniej sztuką nr 25.
Przegubowe Scanie dla Berlina o długości 17997 mm są wyposażone w 5-cylindrowe, 9-litrowe, 320-konne silniki DC09 108 320 z systemem SCR i wtryskiem Common Rail spełniające normę emisji spalin Euro 6. W silniku jest również system przeciwpożarowy z czterema detektorami. Skrzynia biegów ZF 6 AP 1402B Ecolife posiada 5-stopniowy reatarder. Zastosowano w nich 3 zbiorniki paliwa w kombinacji 150+150+100 z podgrzewaczem paliwa.
Jeśli chodzi o wyposażenie autobusów, to kierowca ma do dyspozycji ruchomy pulpit typu FAP, pojemnik na papier, uchwyt na butelkę czy wieszak na odzież.
W przestrzeni pasażerskiej znajdują się dwa monitory pokazujące numer linii i przebieg trasy. W środkowych drzwiach jest ręcznie rozkładana rampa dla wózków, a miejsce dla nich znajduje się zarówno z prawej jak i z lewej strony autobusu. Kamery monitorują klimatyzowane wnętrze. Przy drzwiach są również fotokomórki.
BVG zażyczyło sobie masę nietypowych rzeczy na wyposażeniu. Jednym z nich jest m. in. to, że autobus nie ruszy z otwartą klapą od wlewu paliwa, czy automatyczne uzupełnianie oleju OilMaster

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: