Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz 513 CDI #M1062

Detale

NazwaMercedes-Benz 513 CDI
(Universāls) Mercedes-Benz Sprinter Mk II 5xx (906)/Mercedes-Benz Sprinter Mk II (Mercedes-Benz OM 651 DE 22 LA [651.955] 95kW/129HP 2143cm3 E5) [0-1-0, 0-1-2] (2009-2013)
VINWDB9066571S790508
Numer zabudowy
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013RMS Rīga
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2013JL-7229
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2013M1062 / RMS Rīga

Zdjęcia

10 października 2014 - Skulte, Starptautiskā lidosta Rīga, linia 241
Nie do końca jestem w stanie zrozumieć powodzenie tutejszych marszrutek. Mają świetną sieć komunikacji - no dobrze, marszrutki wygrywają w takiej sytuacji ceną. Tu akurat są droższe (jednorazowy € 0,70 zamiast € 0,60, ale jest integracja - bilet z marszrutki można wykorzystać w normalnej komunikacji). Nie analizowałem tras dokładnie, ale raczej szybciej nie jadą (akurat 241 z lotniska jedzie okrężną trasą) i niekoniecznie dojeżdżają tam, dokąd zwyczajny autobus nie dociera. Czy więc kluczem jest powszechne przekonanie - jak w Polsce - że "taki sprytny busik to fajny jest"?

Autor: fafax

Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: