Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T6A2D #240

Detale

NazwaTatra T6A2D
(ČKD) /ČKD Tatra T6 (4xČKD TE 023 45kW/61HP ) 28-81 [2-2-2] (1988-1990)
VIN178519
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany
Modernizacje
1995Tatra T6A2M
(MGB) /ČKD Tatra T6 (4xČKD TE 023 45kW/61HP ) 28-81 [2-2-2] (1993-1996)
Właściciele
19891992BVB (Ost) Berlin
19922007BVG Berlin
20082008MZK Szczecin
2009TS Szczecin
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19891992218 191 / BVB (Ost) Berlin
199219958191 / BVG Berlin
199520075191 / BVG Berlin
200820081202 / MZK Szczecin
200920141202 / TS Szczecin
2014240 / TS Szczecin

Zdjęcia

15 marca 2010 - Szczecin, aleja Wojska Polskiego. Dziś się trochę pochwalę moją pracą. Na zdjęciu widoczny efekt naszych sobotnich nadgodzin oraz ostatnich kilku tygodni mojej pracy (a także pracy wielu innych pracowników zaplecza technicznego zajezdni tramwajowej Golęcin). Skład 1201+1202 przyjechał z wizytą na Pogodno.

Wagon #1202 został odstawiony w lipcu 2009 roku po wykolejeniu na terenie zajezdni Golęcin, po którym uszkodzona została przekładnia jednej z osi pierwszego wózka. Z uwagi na brak zapasowej, wagon był odstawiony i szabrowano z niego części potrzebne do innych Tatr, których brakowało w magazynie. W grudniu wykonano kopię brakującej przekładni i naprawiono pierwszy wózek, jednak nie został on podłączony. Wciąż brakowało części zabranych do innych wozów. 30 stycznia na placu Kościuszki poważne wykolejenie zaliczył skład 1207+1208. Po oględzinach składu, kierownictwo zajezdni podjęło decyzję o odstawieniu wagonu #1208 i przełożeniu z niego wszystkich części, których brakowało w wagonie #1202. Pierwszą próbę uruchomienia podjęliśmy w piątek 12.03. Po szeregu problemów, jakie się pojawiły (uszkodzony pulpit, wyłączająca się przetwornica, nie przełączające się przekaźniki zwłoczne przy aktywacji pulpitu itd.) udało się nam uruchomić wóz i doprowadzić go do jazdy na drugiej grupie silników. Dzień później uzupełniliśmy brakujące elementy podwozia i podłączyliśmy pierwszy wózek. Po założeniu brakujących śrub hamulców szynowych przez ślusarzy, zdecydowaliśmy się na połączenie z #1201 i dłuższą jazdę próbną po mieście. Jutro przegląd techniczny, a jak wszystko będzie sprawne, to po jutrze na linię :)

Natomiast wagon #1208 po remoncie torowiska na ulicy Żołnierskiej zostanie przetransportowany do Warsztatów przy ulicy Klonowica, gdzie naprawione zostanie jego podwozie. Następnie wagon poczeka na dostawę brakujących części zamówionych przez zaopatrzenie.

Autor: Luke
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 5

8 września 2013 - Szczecin, ul. Jana z Kolna.
Autor: Jarkie
newser
30 maja 2023 - Szczecin, Ksiedza Kardynala Stefana Wyszynskiego; hier als zweiter Wagen im Verband 239+240.
Autor: wonneberger1.1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: