Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra KT4D #100

Detale

NazwaTatra KT4D
(Tatra) /Tatra KT4 (4xČKD TE 022 H 40kW/54HP) 34-141 [2-2/2-2] (1974-1990)
VIN174912
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany
Modernizacje
1993Tatra KT4DM
(Waggonbau Bautzen) /ČKD Tatra KT4 (4xČKD TE 022H 40kW/54HP )-100 [2-2/2-2] (1992-1997)
Właściciele
19851989BVB (Ost) Berlin
19892002ViP Potsdam
2002TCE Ploieşti
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
200220168 036
2016PH-1099
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19851989219395-8 / BVB (Ost) Berlin
19891993123 / ViP Potsdam
19932002110 / ViP Potsdam
2002100 / TCE Ploieşti
Inne informacje
30.08.1985, 29.03.1989 ViP, 30.05.1990, 07.2001 abgestellt, 19.12.2002 RATP

Zdjęcia

27 września 2008 - Ploiesti (RO) – depou/zajezdnia, Strada Gageni. More normal fare in Ploiesti these days are Tatras from East Germany. This one shows the destination ‘Defect’, which is the same in most languages! Nothing serious, evidently, as a few moments later, it was back on the road. The Ploiesti tram depot is an interesting junk hole – just the sort of place I like to poke around in……….
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 1

29 kwietnia 2009 - Ploiesti, Soseaua Nordului. Dlouho hrozilo, že tramvaje v Ploiesti v tomto roce skončí. Velké protesty z řad občanu a podpora starosty nakonec zvítězily a tramvajové tratě projdou důkladnou modernizací na kterých by se měla podílet ve formě dotací EU.
Autor: Enterprise

Komentarze: 2

10 września 2009 - Ploieşti, Strada Gageni. Tabor tramwajowy jest tu, lekko mówiąc, monotonny. Spotkać można wyłącznie katówki, wszystkie sprowadzone z Poczdamu. Znaczna większość to zwykłe KT4D, choć jest też 6 sztuk nowocześniejszych KT4DM oraz jedna sztuka KT4DME, która właśnie raczyła zdefektować.
Autor: Adam G.
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: