Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra KT4D #219 490

Detale

NazwaTatra KT4D
(Tatra) /Tatra KT4 (4xČKD TE 022 H 40kW/54HP) 34-141 [2-2/2-2] (1974-1990)
VIN175850
Numer zabudowy884/144
Wyprodukowany1986
Zezłomowany
Modernizacje
1995Tatra KT4DM
(Waggonbau Bautzen) /ČKD Tatra KT4 (4xČKD TE 022H 40kW/54HP )-100 [2-2/2-2] (1992-1997)
Właściciele
19861992BVB (Ost) Berlin
19922014BVG Berlin
2014ИжГЭТ Ижевск
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19861992219 490 / BVB (Ost) Berlin
199219959490 / BVG Berlin
199520146144 / BVG Berlin
20142400 / ИжГЭТ Ижевск
Inne informacje
02.2014 Berlin >Izhevskmodernization # 884/144

Zdjęcia

23 października 2010 - Berlin, Adlergestell. Tymczasowa końcówka trasy linii 61 i 60 - Adlershof - ma kształt trójkąta torowego poprzedzonego kilkusetmetrowym odcinkiem jednotorowym. Tor na którym widoczny jest tramwaj linii 61 zakończony jest kozłem oporowym i jest tam przystanek dla wysiadających. Następnie motorniczy po przełożeniu zwrotnicy cofa z tylnego pulpitu na drugą stronę skrzyżowania, gdzie jest przystanek dla wsiadających. Chciałbym, aby takie rozwiązanie zostało kiedyś zastosowane w Szczecinie.
Autor: Luke
cenzoredytorProfesional

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: