28 października 2014 - Sztokholm, Älvsjö. Krótkie ExquiCity z silnikiem Scanii. Swoją drogą nawet dobrze pasuje do nazewnictwa tego producenta.Sztokholm, Älvsjö. Krótkie ExquiCity z silnikiem Scanii. Swoją drogą nawet dobrze pasuje do nazewnictwa tego producenta. Autor: Cyklisten
Komentarze: 5
29 października 2014 - Sztokholm, Älvsjö. Tył bardziej konwencjonalny niż w długich ExquiCity z Malmö, gdzie do silnika dostaje się przez pokrywę w oszklonym przedziale we wnętrzu pojazdu.Sztokholm, Älvsjö. Tył bardziej konwencjonalny niż w długich ExquiCity z Malmö, gdzie do silnika dostaje się przez pokrywę w oszklonym przedziale we wnętrzu pojazdu. Autor: Cyklisten
29 października 2014 - Sztokholm, Älvsjö.Sztokholm, Älvsjö. Autor: Cyklisten
19 listopada 2015 - Malmö, Södra Bulltoftavägen. Taka niespodzianka - do grona piętnastu dwuprzegubowców obsługujących linię 5 dołączył "krótki" kuzyn na podwoziu Scanii, który rok wcześniej prezentował się na targach w Sztokholmie. Jutro ponoć premiera w ruchu liniowym.Malmö, Södra Bulltoftavägen. Taka niespodzianka - do grona piętnastu dwuprzegubowców obsługujących linię 5 dołączył "krótki" kuzyn na podwoziu Scanii, który rok wcześniej prezentował się na targach w Sztokholmie. Jutro ponoć premiera w ruchu liniowym. Autor: Cyklisten
Komentarze: 3
7 grudnia 2015 - Centralstationen,Malmö.Centralstationen,Malmö. Autor: mattias.petersson
9 grudnia 2015 - Malmö, Stenkällevägen. Krótki robal w ruchu liniowym. Oprócz długości, tyłu i zasilania, od swoich kolegów z piątki różni się też kolorem wyświetlacza. Jest to chyba jedyny autobus w Skånetrafiken z białym wyświetlaczem, ciekawe, ile kary sobie za to liczą.Malmö, Stenkällevägen. Krótki robal w ruchu liniowym. Oprócz długości, tyłu i zasilania, od swoich kolegów z piątki różni się też kolorem wyświetlacza. Jest to chyba jedyny autobus w Skånetrafiken z białym wyświetlaczem, ciekawe, ile kary sobie za to liczą. Autor: Cyklisten
2 sierpnia 2019 - Malmö, Amiralsgatan. Linia 5 w obecnej postaci kończy 5 lat, coś ostatnio mówi się o planowanym, niemal dwukrotnym zwiększeniu częstotliwości, bo jest za ciasno. Trzeba było zbudować tramwaj tak jak pierwotnie zakładano...Malmö, Amiralsgatan. Linia 5 w obecnej postaci kończy 5 lat, coś ostatnio mówi się o planowanym, niemal dwukrotnym zwiększeniu częstotliwości, bo jest za ciasno. Trzeba było zbudować tramwaj tak jak pierwotnie zakładano... Autor: Cyklisten