Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz 513 CDI #M1022

Detale

NazwaMercedes-Benz 513 CDI
(Universāls) Mercedes-Benz Sprinter Mk II 5xx (906)/Mercedes-Benz Sprinter Mk II (Mercedes-Benz OM 651 DE 22 LA [651.955] 95kW/129HP 2143cm3 E5) [0-1-0, 0-1-2] (2009-2013)
VINWDB9066571S782649
Numer zabudowy
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013RMS Rīga
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2013JG-4120
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2013M1022 / RMS Rīga

Zdjęcia

2 czerwca 2017 - Ryga, Hipokrāta iela. Funkcję uzupełniającą w systemie komunikacji zbiorowej pełnią linie minibusowe. Jest ich łącznie 14 i są obsługiwane przez ponad 150 minibusów. Wydaje mi się, że geneza ich powstania może się wiązać z prywatnymi marszrutkami. Z tego co zauważyłem to wcale nie obsługuje one obszarów trudnodostępnych dla pełnowymiarowych autobusów czy słabo zaludnionych. Często jeżdżą głównymi ciągami komunikacyjnymi i do/przez centrum miasta. Czas przejazdu jest też zapewne krótszy niż normalnym autobusem. Ponadto mają prawo nie zatrzymywać się na wszystkich przystankach jeśli bus ma pełne obłożenie. W sumie to ich rola w komunikacji publicznej nie jest dla mnie do końca jasna.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: