Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ursus T70116 #3922

Detale

NazwaUrsus T70116
(Ursus) (Cegelec CAC 1400N 175kW/238HP ) (EVC CEGTR02-1 [651 V]) 34-105 [2-2-2] (2013-)
VINY6LT70116FL100029
Numer zabudowy
Wyprodukowany2015
Zezłomowany
Właściciele
2015MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20152015L0 018B
2015LU 803CF
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20153922 / MPK Lublin
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 22.04.2015 r.

Zdjęcia

27 marca 2015 - Lublin, ul. Łęczyńska. Jakaś nowa akcja Ursusa?
Autor: Rafał Nieściór

8 sierpnia 2016 - Lublin, ul. Diamentowa. 1 z 38 Ursusów T70116 z napędem Cegeleca i bateriami trakcyjnymi zakupionych w latach 2013-2015.
Autor: Karol Grzonka

16 sierpnia 2016 - Lublin, ul. Zana. Ten pofalowany asfalt pochodzi z 1975 roku, kiedy wybudowano wschodni odcinek ulicy Zana. W tym roku powinno udać się wyremontować ten fragment, ale na wschodniej części ulicy nadal będzie nierówna nawierzchnia. Ostatnie posunięcia rządzących odebrały część dochodów samorządom, przez co brakuje na remonty dróg. Brakuje w Lublinie systemu regularnych napraw praktykowanego w Warszawie. Wiele ulic ma asfalt liczący dziesiątki lat, a te zmodernizowane w latach 90. już domagają się remontów.
Autor: Jacek Pudło
edytor
14 kwietnia 2017 - Lublin, al. Kraśnicka. Obecne technologie baterii, stosowane w elektrobusach, pozwalają uzyskać zasięg ponad 200 km. Trolejbusy zaś mogą zasilanie z sieci trakcyjnej wykorzystywać zarówno na potrzeby napędu, jak i ładowania baterii. Łącząc rozwiązania trolejbusu i elektrobusu, możnaby uzyskać pojazd jadący 25-50% pod siecią trakcyjną, a pokonujący 100% trasy z napędem elektrycznym. Baterie musiałyby być rzecz jasna mocniejsze niż te w Ursusach, by podczas jazdy bez sieci zapewniać normalną dynamikę jazdy, jak w elektrobusie lub autobusie. Miasta zastanawiające się nad elektrobusami muszą budować punkty ładowania, tymczasem my mamy już odcinki ładowania rozwieszone w dużej części miasta. Myślę, że warto iść w tym kierunku.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 19

8 maja 2018 - Lublin, ul. Gębali, pętla Chodźki - szpital.
Autor: mario

15 sierpnia 2018 - Lublin, ul. Królewska. Widok z tarasu Bramy Trynitarskiej.
Autor: maverick74

3 sierpnia 2020 - Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście. Niecodzienny widok na 150, czyli Ursus T70116, a właściwie dwa Ursusy. Z rezerwy wyjechały dzisiaj najpierw 3906, a następnie 3922. Niestety na 150 trolejbusy z bateriami padają jak muchy i często trzeba je zastępować solówkami mobilnymi, bądź z rezerwy. Najczęściej pojawiają się tu jednak Solarisy Trollino 12.
Autor: Maciej Piłat

29 sierpnia 2020 - Lublin, ul. Wileńska, rondo Nauczycieli Tajnego Nauczania. W Ursusach dla kierowcy potrafi pojawiać się denerwujące rozłączanie napędu i szarpnięcia przy skokach napięcia w sieci, np. gdy inny pojazd na danym odcinku hamuje.
Autor: Jacek Pudło
edytor
27 września 2021 - Lublin, ul. Lipowa.
Autor: Macboja

2 października 2021 - Lublin, Al. Zygmuntowskie. W Lublinie na ulicach zrobiło się jesiennie. W piątek 01.10 ruszył nowy system biletowy Lubika i nie odbyło się bez pewnych komplikacji. Poza tym lada dzień mają ruszyć elektrobusy Urbino 12 electric.
Autor: Jacek Pudło
edytor
5 lutego 2023 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka.
Autor: Karol Woźniak
edytor
Komentarze: 1

17 marca 2023 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka.
Autor: 16v


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: