Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Duewag GT8ZR #18

Detale

NazwaDuewag GT8ZR
(Duewag) /Duewag GT [2-2/0/2-2]
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1974
Zezłomowany2012
Właściciele
19741996DSW21 Dortmund
19962012Prescom Reşiţa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
197419964 / DSW21 Dortmund
1996201218 / Prescom Reşiţa

Zdjęcia

3 października 2008 - Resita (RO) – depou/zajezdnia. Ex-Dortmund GT8 #18 stands at the depot ready for its next duty. The woman on the left looks like a typical Resita resident - in fact, she might be the tramway manager :-) Resita is a poor city, even though the steel works is still operating.
Autor: dvigar
edytor
3 października 2008 - Resita, Romania - tramway depot: Another `one generation` Romanian tramway which opened in 1988 and closed down when all the assets like track and vehicles simply became too worn for further safe operation. The Resita tramway was a single route system through the city and was unusual in that it was owned (like much else in the city) by the local steelworks company - which still runs the bus services today. To keep going a while longer when their original fleet of Romanian-built Timis 2 trams wore out, they were entirely replaced by Duewag GT8 vehicles from Germany and these provided the services until final closure. Here is car #18 in the depot yard.
Autor: dvigar
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: