Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Duewag GT8ZR #19

Detale

NazwaDuewag GT8ZR
(Duewag) /Duewag GT [2-2/0/2-2]
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1974
Zezłomowany2012
Właściciele
19741996DSW21 Dortmund
19962012Prescom Reşiţa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
197419966 / DSW21 Dortmund
1996201219 / Prescom Reşiţa

Zdjęcia

23 kwietnia 2009 - Resita, Str. Libertatii. GT8 wtacza się na pętlę przy Piata Republicii. Raz na godzinę jeden kurs jedzie dwa przystanki dalej... Tego dnia jednak nie jeździł.
Autor: Piotr Tomasik

12 września 2009 - Resita, Castanilor. Mieliśmy szczęście. Trzeci z kolei tramwaj nie wjechał na pętlę Piata Republicii, tylko - oznakowany jako linia 1b - zawiózł nas dwa przystanki dalej, do krańca Stavila. Konduktorka była tak zajęta rozmową z motorową, że nie zainkasowała nawet opłaty za przejazd, która - jak na Rumunię - jest tu dość wysoka (1,5 lei).
Autor: NadzórRuchu

12 września 2009 - Resita, Mihai Eminescu. Ten tramwaj już raczej nie jest dwukierunkowy. Nie ma tu zresztą takiej potrzeby. W Resicie są trzy normalne pętle. Przed tramwajem znajduje się dworzec Resita Sud. Dojazd tu zajmuje trochę czasu :-).
Autor: NadzórRuchu

12 września 2009 - Reşiţa, pętla Stavila. Mieliśmy szczęście, na tramwaj linii 1B czekaliśmy niecałe 20 minut. Według dostępnych w internecie rozkładów brygadowych, do tej urokliwej pętli nie dociera nic. Mam nadzieję, że nie jest to pierwszy etap zapowiadanej od jakiegoś czasu likwidacji tramwajów w tym mieście.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 5


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: