Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Duewag GT8ZR #10

Detale

NazwaDuewag GT8ZR
(Duewag) /Duewag GT [2-2/0/2-2]
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1974
Zezłomowany2012
Właściciele
19742000DSW21 Dortmund
20002012Prescom Reşiţa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1974200010 / DSW21 Dortmund
2000201210 / Prescom Reşiţa

Zdjęcia

3 października 2008 - Resita, Romania – Nera. The rather poor, heavily-industrialised city of Resita isn’t much visited by enthusiasts. It has another of the small, on-street tramways built by Romania in the late 1980s to link housing areas with the city centre and principal places of employment. Most of the standard gauge, 18km long double track is used by a single route, slightly extended at peak hours. Service is provided by ex-German Deuwag GT8 trams in a variety of advertising liveries.
Autor: dvigar
edytor
3 października 2008 - Resita (RO) - Piata Republicii. This was the normal southern terminus, where the line swung to the side of the road before sweeping back towards the city on a tight loop across the busy road. Tracks continued from here to another terminus at Stavila, some distance further along the same road, but we never managed to travel this section during our visit and assumed it was closed. Too late, we discovered that one or two trams went there, although no indication was given in the timetable and just a small cardboard destination sign was displayed on the dashboard of these trams – so we missed our chance.
Autor: dvigar
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: