Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B11R 6x2 / Plaxton Elite i #P537

Detale

NazwaVolvo B11R 6x2 / Plaxton Elite i
(Plaxton) Volvo B11R 6x2 (T2)/Plaxton Elite (Volvo D11K460 345kW/469HP 10837cm3 E6) (Volvo I-Shift AT2412E(12)) 75-75 [2-1-0,1-1-0]
VINYV3T2U822FA172748
Numer zabudowy
Wyprodukowany2015
Zezłomowany
Właściciele
20152020PolskiBus.com Warszawa
20202023ECR Komorniki
2023Поділля-Тур Хмельницький
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20152023WE 977KM
2023BX 5087 HO
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20152023P537 / PolskiBus.com Warszawa
Inne informacje
15.06.2015
Flixbus Odessa-Warszawa (Duda Vasyl Vasylovych PE)
https://fotobus.msk.ru/vehicle/1569684/

Zdjęcia

18 stycznia 2018 - 10:10, Wiedeń, dworzec centralny, stanowisko B7. Plaxton Elite i - to trzyosiowe, 15-metrowe nadwozie skonstruowane przez anglików w 2012 roku na podzespołach (silnik, skrzynia biegów i podwozie) Volvo B11R, które zostały dostarczone m.in. do Megabusa czy Stagecoach. Dla Souter Holdings produkowane były w 2014 i 2015 roku w ilości 45 szt. Wewnątrz znajduje się 75 (58 w wersjach Gold) foteli dla pasażerów - w przyszłości 69, z kolei jednostką napędową jest 11-litrowy (10837dm3) silnik Volvo DK11460 - EURO6 i DC11450 - EURO5 - generujący moc wynoszącą 338kW/459KM - przynajmniej taka moc jest wpisane w dowodzie rejestracyjnym - sprzężony z 12-biegową skrzynią biegów Volvo I-Shift AT2412E z możliwością manualnego blokowania biegów (są dwie wersje - z przyciskami i z dżojstikiem) wyposażonej w zintegrowany zwalniacz. W sześciocylindrowym, rzędowym i turbodoładowanym silniku maksymalny moment obrotowy przy 1800 rpm wynosi 2200 Nm i dostępny jest już przy znamionowej prędkości obrotowej silnika 1000-1400 rpm. Sterowanie emisją silnika wykorzystuje technologię SCR, EGR, DPF i DOC. Spalanie tych wysokich na 3,96m plastików waha się pomiędzy 25, a 31l/100km, starsze oscylują bardziej koło 30l/100km. Na zdjęciu wóz ze służby P5/2, trwającej prawie 16h 30min.
P5 Bratysława (SK) → Warszawa (PL)

Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
Komentarze: 2

18 stycznia 2018 - 06:29, Bratysława, dworzec autobusowy. Polskibus.com działał od czerwca 2011, a zarejestrowana była od 2009 roku i był protoplastą do wejścia nowej platformy Flixbus, z którą nawiązał współpracę od 2016 roku, kiedy to wystartowały pierwsze kursy do Amsterdamu linią N20. Z kolei 18.12.2017 r. do wiadomości publicznej podano informacje o przejęciu połączeń PolskiegoBusa przez Flixa. Druga sprawa, że niektóre autobusy jeżdżące obecnie pod banderą flixa bankowo `nie dożyją` tego co Astromegi i Altano z SHP, które już zaczynają wypływać na ukraińskie rynki. :-)
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
Komentarze: 1

3 maja 2019 - Wrocław, ul. Oławska.
Autor: Paweł Rząsowski


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: