Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NG312 #454 111-5

Detale

NazwaMAN NG312
(MAN) MAN NGxx2 (896/A11/A18/A19)/MAN NGxx2 (MAN D2866LUH26 228kW/310HP 11967cm3 E2) (ZF 5HP590(5)) [2-2-2-0, 2-2-2-2]
VINWMAA112047B017621
Numer zabudowy
Wyprodukowany1998
Zezłomowany?
Właściciele
19982011DVB Dresden
20112016Michalczewski Radom
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19982011DD-VB 282
20112016WR 5393L
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19982011454 111-5 / DVB Dresden
2011201644 / Michalczewski Radom
Inne informacje
Chronologia pojazdu:
08.12.1998 - DD-VB 282 (D)
14.09.2011 - pierwszy właściciel w Polsce
26.10.2011 - WR 5393L
01.06.2015 - zmiana właściciela
01.03.2016 - wycofany
07.03.2016 - wycofanie (czasowe do 07.11.2017)
06.12.2017 - badanie techniczne
18.12.2017 - zgłoszenie sprzedaży
08.03.2018 - przywrócenie do ruchu
Ciekawostki:
Liczba miejsc (og/si/st): 157/50/107
Zdjęcia na Facebooku

Zdjęcia

26 lutego 2005 - Dresden, Schillerplatz
Autor: der_zugchef

15 kwietnia 2007 - Dresden, Moritzburger Weg
Autor: Ikarus2xx

20 lipca 2010 - Dresden, Lenneplatz

Zatramwaj linii 9/13 (a więc zastępujący na tym odcinku linie tramwajowe 9 i 13) rusza z przystanku zintegrowanego Lenneplatz. Przesiadka z tramwaju do autobusu oczywiście "drzwi w drzwi". Na wyświetlaczu autobusu widzimy także kierunek docelowy oraz informację, że od Caecillienstrasse jedziemy znów tramwajem, a więc musimy się przesiąść.

Autor: jan_niezbedny

Komentarze: 3

1 listopada 2011 - Radom, ul. Mieszka I. Tegoroczny Martwy Sezon był w Radomiu wyjątkowo nudny. Organizacja komunikacji jak w minionych latach, przy czym zakończenie wszystkich ważnych dla miasta remontów ulic oznaczało brak objazdów. Rozbabrana była jedynie Mieszka I, ale w stopniu umożliwiającym przejazd.
Taborowych ciekawostek również było niewiele - MPK puściło na czwórkę Ikarusa, a Michalczewski zdążył przygotować tego oto drezdeńczyka. Skoro jest nówka 44, to musi wkrótce się ujawnić i 43. Przegubowce ITS-u przeszły jakieś zaskakujące zdziesiątkowanie - z niebieskich były tylko 47 i niezniszczalny 38. A gdzie 46, 48, 52, 53?

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 9

28 marca 2012 - Radom, ulica Mickiewicza. Niespodziewany objazd z powodu pożaru kamienicy przy ulicy 25 Czerwca i trwającej tam akcji gaśniczej. Przegubowe autobusy spółki Michalczewski stracą zatrudnienie od 1 marca 2016 roku, bo obsługiwane przez nie brygady na liniach 13 i 26 zostaną przejęte przez MPK, a jesienią - po wejściu nowego operatora - będą jeździły same solówki.
Autor: MZ

Komentarze: 2

14 października 2012 - Radom, ul. Mieszka I. Niedawno oddana do użytku ulica po przebudowie. Choć malkontentów nie brakuje, trzeba przyznać, że w ostatnich latach w Radomiu wykonano wiele ważnych inwestycji drogowych, które znacznie poprawiły wizerunek miasta.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6

10 lutego 2013 - Radom, ulica 25 Czerwca. Firma Adama Michalczewskiego obsługiwała linie 3, 8 i 13 przez 22 lata, a to przecież kawał historii. Podsumowując ten okres, można nie tylko przypomnieć sobie, jak zmieniał się tabor, ale również prześledzić zmiany w mieście. Na przykład tutaj - w miejscu, gdzie kiedyś były chaszcze - powstawał wtedy nowy budynek. Teraz jest w nim Kaufland.
Autor: MZ

18 kwietnia 2014 - Radom, ul. Wośnicka. 13 podąża w kierunku pętli przy szkole rolniczo-ogrodniczej. Trzeba było uwiecznić przeguba na tej linii póki jeszcze jeździ.
Autor: KL_Radom
newser
17 czerwca 2015 - 12:12, Radom, ul. Sucha. Czyżby to były jedne z ostatnich podrygów przegubowych MANów z ITS?
13 - Os. Wośniki -> Józefów / Szpital

Autor: Paweł_K

Komentarze: 2

2 października 2015 - Radom, ulica Olsztyńska. Po wprowadzeniu objazdu po wypadku na ulicy Struga większość kierowców była tutaj prawdopodobnie po raz pierwszy. Na początku pobłądził tylko jeden - na linii 9. Zamiast pojechać prosto tak, jak to 26, skręcił przegubowym Solarisem w widoczną po prawej stronie drogę dojazdową do bloków. A że jest to ślepa ulica, to potem musiał cofać.
Autor: MZ

9 lutego 2016 - Radom, ulica Zielona. Od 1 marca era autobusów firmy Michalczewski skończy się nie tylko na liniach 3, 8 i 13, ale także na jedynej przegubowej brygadzie linii 26. Wszystko dlatego, że w ubiegłym roku została ona przesunięta tutaj z linii 13, lecz wciąż należy do starego kontraktu. Tę brygadę także przejmie zatem tymczasowo MPK. A ciąg dalszy podsumowania nastąpi jutro.
Autor: MZ

Komentarze: 3

26 lutego 2016 - Antoniówka. Gdy od początku marca MPK przejmie przegubową brygadę linii 26 (w zamian Michalczewski nadal pozostanie na jednej solowej brygadzie linii 13), to istnieje prawdopodobieństwo, że właśnie w Antoniówce niektórzy kierowcy będą się mylić. Jeżeli któryś nie skręci w tę drogę, to będzie musiał zawracać w Siczkach. A ostatnia część podsumowania nastąpi jutro.
Autor: MZ

Komentarze: 4

26 lutego 2016 - Radom, ulica Struga. I to koniec podsumowania 22-letniej obsługi linii 3, 8, 13 przez firmę Michalczewski. Ostatni rozkładowy zjazd do zajezdni nastąpi równo o północy z 29 lutego na 1 marca (z linii 3). We wtorek rano powitamy na tych trasach MPK (z wyjątkiem opisanym pod poprzednim zdjęciem) - lecz tylko do czasu wejścia nowego operatora, wyłonionego w przetargu.
Autor: MZ

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: