Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Alna Sharyo 801 #814

Detale

NazwaAlna Sharyo 801
(Alna Sharyo) /Alna Sharyo 801 [1-2-0] (1983-1997)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1997
Zezłomowany
Właściciele
1997Hiroden 広島市 [Hiroshima-shi]
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1997814 / Hiroden 広島市 [Hiroshima-shi]

Zdjęcia

14 lutego 2019 - Hiroszima (Pref. Hiroszima), Naka-ku, Hashimotochō (広島県広島市中区橋本町). Sieć tramwajów w Hiroszimie składa się z 35 kilometrów tras (w tym 18,9 km funkcjonuje pod Ustawą o tramwajach, a 16,1 km pod Ustawą o ruchu kolejowym). Linii w rozumieniu tras infrastruktury jest siedem, natomiast w rozumieniu układu przewozowego jest osiem (od 1 do 9 bez czwórki). Na jedyną kolejową Linię Miyajima wjeżdża tylko dwójka (obsługiwana wagonami przegubowymi), która jednocześnie jest najdłuższą linią pod względem czasu przejazdu. Notabene - stosunkowo rzadki w Japonii rozstaw 1435 mm. Wagony jednoczłonowe są w obsłudze jednoosobowej.
Autor: TranslatorPS

14 lutego 2019 - Hiroszima (Pref. Hiroszima), Minami-ku, Most Kōjin (広島県広島市南区荒神橋). Oczywiście są też krótkie wagony przegubowe (jak widać na piątce w tle), ale te są już w obsłudze jednoosobowej - zresztą widać tylko dwie pary drzwi. Opłatę standardowo uiszcza się przy wyjściu, i standardowo w opcji są gotówka i cały wachlarz kart miejskich z całego kraju. Można także kupić bilety dzienne, samemu zdrapując na nim datę ważności i okazując przy wyjściu motorniczemu. (Aha, świetnie, znowu 814?)
Autor: TranslatorPS


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: