Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Белкоммунмаш 32100А #150

Detale

NazwaБелкоммунмаш 32100А
(Белкоммунмаш) (Электродвигатель АНТ-155 185kW/252HP) 26/115 [2-2-2]
VINY3J32100AE0000006
Numer zabudowy
Wyprodukowany2014
Zezłomowany
Właściciele
20142021ТП Брэст
2021БОТ Брэст
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20142021150 / ТП Брэст
2021150 / БОТ Брэст

Zdjęcia

14 kwietnia 2018 - Brześć, ul Sowieckich Pograniczników. Dziewiątka to linia, na której są odcinki bez sieci. Trolejbusy składają pałąki w okolicach pętli Cwietatron i na Osiedle Południowe jadą wykorzystując silnik spalinowy. Przeszkodą w elektryfikacji jest skrzyżowanie z linią kolejową. W drodze z centrum jeszcze na skrzyżowaniu Moskiewskiej i Republiki wykorzystywany jest agregat. Brakuje tam połączenia sieciowego. Najbardziej brakuje jednak daszków do "samopodpinania" i urządzeń zapewniających automatycznie opuszczanie pałąków. Kierowca za każdym razem operacje z pałąkami wykonywał ręcznie. A to wymagało chwili. Dziewiątka nie jest atrakcyjnym połączeniem centrum z Osiedlem Południowym - czas przejazdu trolejbusem to ok 45 min. Autobusy kursujące znacznie krótszą trasą pokonują ten odcinek w ok. kwadrans. Dziewiątka ma więc charakter głównie międzyosiedlowy i osiedlowo-marketowy. A szkoda, bo Osiedle Południowe to spore blokowisko z potencjałem. W Brześciu jest 6 trolejbusów z agregatem, do obsługi linii nr 9 wystarczają dwa. Tak czy inaczej, jeszcze do niedawna, linia była jedyną taką na Białorusi (pierwsze próby przeprowadzano w Bobrujsku).
Autor: Piotr Tomasik

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: