Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530G C2 #115

Detale

NazwaMercedes-Benz O530G C2
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628 03 O530G/Mercedes-Benz O530 C2
VINWEB62825413125866
Numer zabudowy
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013PaderSprinter Paderborn
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2013PB-OZ 115
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2013115 / PaderSprinter Paderborn
20222023993 / MZK Przemyśl
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20222023MZK Przemyśl
Inne informacje
14.06.2013
12.03.2022 - 19.04.2023 użyczenie pojazdów dla Przemyśla w celu przewozu uchodźców

Zdjęcia

8 czerwca 2022 - Przemyśl, ul. Lwowska, baza MZK. Z końcem lutego 2022 roku Przemyśl stał się z dnia na dzień wielkim punktem przesiadkowym dla milionów uchodźców z Ukrainy. Miasto partnerskie Paderborn w odpowiedzi na gigantyczne potrzeby przewozowe udzieliło wsparcia Przemyślowi, użyczając dwóch przegubowych Mercedesów Citaro C2 z rocznika 2013 i 2014 (#115 i #118) będących na stanie miejskiego przewoźnika PaderSprinter celem przewozu uchodźców z przejścia granicznego w Medyce na dworzec kolejowy w Przemyślu. Pojazdy dotarły do kraju 12.03.2022 i zadysponowane zostały do przemyskiego MZK, otrzymując tymczasowe numery taborowe #993 i #994.
Autor: Jakub

8 czerwca 2022 - Wnętrze użyczonego przegubowca. W mojej opinii już po krótkim czasie można dostać oczopląsów od wystroju wnętrza, imitacja drewna na podłodze nijak ma się do pstrokatej tapicerki i granatowych poręczy. Niezbyt gustownie i mało elegancko. Fotele wysokie, sumarycznie jednak niewielka liczba miejsc siedzących. Z układu wnętrza mamy w sumie trzy rzeźnie (dwie przy drugich drzwiach i trzecia w członie B), przedzielone pionowymi poręczami. Do tego rozbudowany monitoring, 4 telewizory rozmieszczone po 2 obok siebie (oddzielnie SIP, oddzielnie reklamy?), wyświetlacze LAWO. Kasowniki i urządzenie do sprzedaży biletów na drzwiach kabiny zostały zdemontowane.
Autor: Jakub

8 czerwca 2022 - Widok na człon B. We wnętrzu z dużą liczbą miejsc stojących uwagę zwracają tapicerowane oparcia w rzeźni oraz brak siedzeń przy tylnej ścianie pojazdu. Drzwi odskokowo-przesuwne (z wyjątkiem pierwszych, otwieranych do wewnątrz), wiatrołapy niskie.
Autor: Jakub

8 czerwca 2022 - Rzut oka na deskę rozdzielczą. Klasyczne zegary (460 tys. km przebiegu), kierownica wielofunkcyjna. Sterownik Trapeze, tachograf; przyciski zmiany biegów wskazują na producenta Voith. Ciekawostką jest niewątpliwie system Mobileye. Kabina typu półzamkniętego, z szybą w drzwiach.
Autor: Jakub


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: