Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.11 #2531

Detale

NazwaIkarus 280.11
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [4-4-4-4] (1978-1979)
VIN280.11.1635.79
Numer zabudowy
Wyprodukowany1979
Zezłomowany1990
Modernizacje
1986Ikarus 280/A
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-0-0]
Właściciele
19791990MZK Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19791990WAA 931C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
197919862531 / MZK Warszawa
19861990681-R13 / MZK Warszawa

Zdjęcia

czerwiec 1988 - Warszawa, zajezdnia R-13 "Stalowa". Pierwsze pogotowia techniczne z przednich sekcji ikarusów pojawiły się w Warszawie w 1986 roku i sukcesywnie zastępowały holowniki zbudowane na bazie jelczy-ogórków. Zwraca uwagę odmienne wykończenie elementu nad samoróbkowymi drzwiami - wydaje mi się, że to te łuczki są jedną z rzeczy odróżniających 280.11 od 280.26 (do porównania dalej zdjęcie pogota 604).
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: