Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #3211

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3288.86
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany2001
Właściciele
19861994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19861995WAB 992C
19952001WUD 2275
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198619943211 / MZK Warszawa
199419973211 / MZA Warszawa
199720012057 / MZA Warszawa
Inne informacje
2057-III

Zdjęcia

21 sierpnia 1998 - Warszawa, ul. Konwiktorska. Ten Ikarus był kwintesencją argumentów społecznych oskarżeń o potrzebie wymiany taboru. Silnik głośno wył, wszystkie okna telepały, wygląd miał zewnętrzny słaby, od strony kabiny kierowcy z obleśną wstawką blachy po jakimś dzwonie, wewnątrz granat w puszkę a więc z sufitu farba odłaziła. Na Woronicza był to "nowy" nabytek - w ramach budowania marki wzorcowej zajezdni Kleszczowa oddała to coś za 5371. To coś wcześniej nazywało się 3211, było `86 po NG w 94 i było zadbane jak każdy typowy trup z R-11 z tamtego okresu czyli wcale. Co ciekawe, wziął go na stan szofer ze skasowanego 2163 i jeździł tym czymś do 2001 czyli do kasacji. Pytałem go, jak mógł jeździć tym codziennie z tak wyjącym silnikiem - odparł, że dzięki hałasowi, społeczeństwo nie mogło zebrać myśli, a więc się nie awanturowało.
Autor: Kelly
newser
13 czerwca 1999 - Warszawa, ul. Marszałkowska.
Autor: Flash
driver
13 czerwca 1999 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Ikarus rozwozi religijny naród po mszy JP2 na Pl. Piłsudskiego w 1999.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

2 kwietnia 2001 - Warszawa, pętla Młynów. Ostatnia stara kremowa kabina w woroniczańskim przegubowcu przetrwała do 2001 roku. Autobus został w nią wyposażony dopiero podczas remontu przeprowadzonego w 1994. Warto także zwrócić uwagę na namalowane od szablonu numery telefonów alarmowych. Najniżej widoczny jest samotny numer 995, przed którym niegdyś widniał napis CENTRALA MZK. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: