Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.02 #1238

Detale

NazwaIkarus 260.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21-97 [4-4-4] (1978-1990)
VIN260.02.2553.82
Numer zabudowy
Wyprodukowany1982
Zezłomowany1997
Właściciele
19821994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19821985WAA 634S
19851997WAA 473F
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19821985242 / MZK Warszawa
19851990473-T2 / MZK Warszawa
199019941238 / MZK Warszawa
199419971238 / MZA Warszawa
Inne informacje
1985-1990 autobus pracowniczy MZK; NG 1990

Zdjęcia

2 stycznia 1996 - Warszawa, ul. Waryńskiego, pętla Metro Politechnika. Pierwszy roboczy dzień nowego 1996 roku przyniósł niewielkie zmiany w układzie komunikacyjnym. Z linii 117 wydzielono szczytowe wzmocnienie na trasie Metro Politechnika-Gocław i oznaczono jako linia 317 (pierwszego dnia wysłano na nią wozy 1280, 1316, 2556, 1238 i 1264). Dotychczasowe kursujące "nad metrem" linie 304 (Dw.Centralny-Natolin) i 312 (Emilii Plater-Natolin Kabaty)zmieniono na przyspieszone 504 i 412, przy czym 504 wydłużono do nowej pętli Natolin-Moczydło. Drobne korekty wprowadzono też na liniach 117 i 165.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6

9 lutego 1996 - Warszawa, al. Szucha.
Autor: Nodzyk


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: