Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1226

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.8618.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1998
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831998WAB 231C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198319941226 / MZK Warszawa
199419981226 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 07.1991

Zdjęcia

1 listopada 1996 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Solówka na 704 to wówczas jeszcze norma. Wyjątkiem była szczytowa brygada 03, którą zwykle obsadzał wóz 2618. Przeguby na stałe pojawiły się kilka lat później, po rozpoczęciu modernizacji linii kolejowej, kiedy to dla pasażerów z Halinowa autobus stał się bardziej niezawodnym środkiem transportu niż kolej.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
maj 1997 - Warszawa, ul. Kijowska. Solówka z `83 bije ostatnie kilometry przed kasacją na jednej z klasycznych ostrobramskich linii 147 kursującej z Dw. Wschodniego do Wiśniowej Góry.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: