Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mitsubishi Fuso / Osaka Sharyo Kogyo Type 300 #8004

Detale

NazwaMitsubishi Fuso / Osaka Sharyo Kogyo Type 300
(Osaka Sharyo Kogyo) Mitsubishi Fuso MP218P/Osaka Sharyo Kogyo Type 300 36-72 [1-1-0] (1993-1996)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1995
Zezłomowany
Właściciele
1996TKK 富山市 [Toyama-shi]
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19968004 / TKK 富山市 [Toyama-shi]
Inne informacje
Tateyama Tunnel Trolleybus (opened 23-04-1996); vehicle built 1995/96

Zdjęcia

5 maja 2015 - Murodo-Daikanbo (Japonia). Jechaliśmy już pociągiem, funikularem i autobusem hybrydowym to teraz pora na trolejbus. To jedyna na świecie linia trolejbusowa poprowadzona w całości pod ziemią.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6

5 maja 2015 - Murodo-Daikanbo (Japonia). Podziemna trasa liczy 3,7 km. Wybudowano ją w 1971 roku, ale do 1996 roku obsługiwana była autobusami. Warunki do zdjęć są tu dość ekstremalne, ale chcieć to móc ;)
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
5 maja 2015 - Murodo-Daikanbo (Japonia). Trolejbusy jadą w konwoju uruchamianym co 15 minut. W połowie trasy mijają się z konwojem jadącym z przeciwka. Na końcowej stacji Daikanbo (2316 m npm) czeka kolejka linowa zjeżdżająca do Kurobedaira (1828 m npm), skąd kolejny funikular dowozi do Kurobeko (1455 m npm). Tam zaś podróżników czeka 15-minutowy spacer przez imponującą zaporę Kurobe do kolejnego środka transportu.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: