Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1266

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.0986.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1997
Modernizacje
1989Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841995WAB 541C
19951997WIA 8579
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419891266 / MZK Warszawa
198919942519 / MZK Warszawa
199419972519 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 09.1989

Zdjęcia

7 kwietnia 1993 - Warszawa, ul. Saska. Ostatni dzień przed feriami wielkanocnymi zamiast w szkole został spędzony m.in. na murku przy Stacji Krwiodawstwa. Efektem tej karygodnej samowolki było m.in. kilka zdjęć z jednego miejsca, np. składaka na 111 jeżdżącego wówczas na wprost Saską, jak dziś 507. Jak widać sztukowana blacha udająca klapę do schowka była częstym zjawiskiem.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
9 lutego 1996 - Warszawa, ul. Waryńskiego (Metro Politechnika).
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

maj 1997 - Warszawa, pętla Dw. Wschodni (Lubelska). Składak przebudowany w 1989 z solówki 1266 z `83 dobija szafę na calaku przed nieuchronną kasacją, która nastąpi już za pół roku. Czyni to go jednym z dłużej eksploatowanych wozów typu 280.T4.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: