Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2835

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.2168.88
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany2002
Właściciele
19881994MZK Warszawa
19942002MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19881995WAB 240P
19952002WXC 6461
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198819942835 / MZK Warszawa
199420022835 / MZA Warszawa
Inne informacje
2835-III [R5]

Zdjęcia

13 sierpnia 1998 - Warszawa, ul. Chałubińskiego. Ikar przecina rondo przy Dworcu Centralnym, które w przyszłości uzyska patrona - Czterdziestolatka. W tle jedyne w centrum Warszawy estakady, które niebawem po zrobieniu zdjęcia przejdą pierwszy remont. Linia 511 w tym wydaniu była dawną linią pośpieszną E kursującą na trasie Huta - Spartańska ciągiem Al. Niepodległości - Al. JP2. Była to pierwsza literowa linia pośpieszna, która została przekształcona w linię przyśpieszoną 5xx. Zmiany ustrojowe spowodowały odpływ pasażerów, który doprowadził do degradacji częstotliwości, a następnie do połączenia w 1998 z inną bielańską linią obsługującą ten ciąg 148.
Autor: Kelly
newser
4 września 2001 - Warszawa, SZCZĘŚLIWICE. Za czerwonej kadencji, na początku lat 90-tych, wóz ten prawie wyłącznie kursował na liniach tzw. "żoliborskich": 181, 708 czy 726 i bardzo rzadko wypuszczał się do centrum.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: