Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #2522

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.0995.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1996
Modernizacje
1989Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941996MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841995WAB 525C
19951996WIA 8384
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419891268 / MZK Warszawa
198919942522 / MZK Warszawa
199419962522 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 02.1989

Zdjęcia

26 października 1994 - Warszawa, ul. Egipska. Poza przyspieszonym 501 linia 111 była wówczas trzonem komunikacji dla Osiedla Gocław, zapewniając w godzinach szczytu częstotliwość 6-minutową.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
16 maja 1996 - Warszawa, ul. Spalinowa. Autobus czerwony pokluczył po starej części Grochowa i skręca w Grenadierów by dotrzeć do Ostrobramskiej. W drodze powrotnej 158 w ogóle pomija ten rejon.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

6 września 1996 - Warszawa, ul. Saska. Drugą linią uruchomioną po wakacjach `96 było 303. Powstało ze szczytowych brygad linii 111 i kursowało na trasie Gocław-plac Piłsudskiego, nie robiąc zawijasa przez Międzynarodową. Jako klonowi 111 bardziej pasowałby numer 311, ale dobra praktyka tworzenia rodzin numerów linii była wówczas w odwrocie.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: