Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1259

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.1005.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1999
Modernizacje
1988Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941999MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841999WAB 432C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419881259 / MZK Warszawa
198819942577 / MZK Warszawa
199419992577 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 11.1988, NB 1995

Zdjęcia

26 października 1994 - Warszawa, ul. Saska. Ten wóz to jeden z pierwszych przegubowców przebudowanych z solówek. Tu już stuka mu szósty rok od tego wydarzenia i w zasadzie powinien trafić do kasacji, ale pójdzie do tzw. naprawy bieżącej, co sprawi, że pojeździ jeszcze 5 lat (już w nowych barwach).
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

lipiec 1997 - Warszawa, pętla Gocław. Ikarus składak przeszedł zakładową estetykę która poskutkowała zmianą barw i tym samym ukryła go przed oczyma widzów w nowych szatach. Jak na składaka wóz pojeździ dość długo, złożony jako jeden z pierwszych w 1988 pojeździł do roku 1999.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: