Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania LK320UB 6x2 LB CNG #YAU 444

Detale

NazwaScania LK320UB 6x2 LB CNG
(Scania) /Scania OmniExpress 3.20 LE (Scania OC09 106 320 235kW/320HP 9291cm3 E6) 47-87 [1-1-0,1-2-0] (2016-)
VINYS2K6X20001897724
Numer zabudowy418734 658
Wyprodukowany2016
Zezłomowany
Właściciele
20162017Scania Södertälje
2017Skelleftebuss Skellefteå
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2016YAU 444
20162016S-2EWX
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2017369 / Skelleftebuss Skellefteå

Zdjęcia

1 czerwca 2016 - 20:32; Koszalin, ul. Gdańska.
Nareszcie doczekałem się wyjazdu tego autobusu. Nie jest to byle jaki egzemplarz - jest to pierwszy OmniExpress Low Entry wyprodukowany w słupskiej fabryce. W dodatku zasilany jest gazem CNG. Ze Słupska udał się do głównej siedziby Scanii w Södertälje.

Autor: Michał K.
edytor
1 czerwca 2016 - Wnętrze niskowejściowej Scanii OmniExpress jest praktycznie takie samo jak w modelu Citywide LE. Znajduje się tutaj 47 miejsc siedzących i 40 stojących.
Autor: Michał K.
edytor
1 czerwca 2016 - Na stanowisku pracy kierowcy wszystkie znajduje się w zasięgu rąk.
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 2

1 czerwca 2016 - Pod maską OmniExpress-a znajduje się dobrze znany, gazowy silnik Scania OC09 106 o mocy 320 KM.
Autor: Michał K.
edytor
1 czerwca 2016 - Do kompletu widok na przednią część wnętrza.
Autor: Michał K.
edytor
6 czerwca 2016 - Scania test/demo CNG
Autor: Ulf Rådeström


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: