Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #877

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.8649.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1995
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19941995MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831995WAB 149C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831994877 / MZK Warszawa
19941995877 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG: 09.1988

Zdjęcia

październik 1993 - Warszawa, pętla Natolin Północny. 503 miało wtedy sześciominutową częstotliwość w szczycie, a gdy pojawiły się jeszcze wtyczki, robiło się naprawdę gęsto. Za 877 stoi 3084, potem 813 i chyba 3069. Wówczas na 503 jeździło 8 całek, 8 dodatków i 3 szczytowe wtyczki. Po zmianie rozkładu, na linię 503 wyjeżdżało 8 całek i 12 dodatków, co pozwalało osiągnąć częstotliwość 5 minut w szczycie. Równocześnie z linii zniknęły wszystkie rozkładowe solówki. Foto: Igor Tański.
Autor: zadzior

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: