27 lutego 1993 - Wiedeń, Gablenzgasse.
Zdjęcie z archiwum ITS Michalczewski, autor: Ernst Lassbacher.Wiedeń, Gablenzgasse.
Zdjęcie z archiwum ITS Michalczewski, autor: Ernst Lassbacher. Autor: empi
Komentarze: 4
1997 - Radom, zajezdnia ITS. Graf&Stifty, pochodzące z Wiednia, fabrycznie napędzane były LPG. Zbiorniki z gazem umieszczone były pod ostatnim rzędem siedzeń. Pojazdy, mimo wieku i przebiegu, wciąż były niezawodne. Źródło zdjęcia: Auto Technika Motoryzacyjna 1/1998. Radom, zajezdnia ITS. Graf&Stifty, pochodzące z Wiednia, fabrycznie napędzane były LPG. Zbiorniki z gazem umieszczone były pod ostatnim rzędem siedzeń. Pojazdy, mimo wieku i przebiegu, wciąż były niezawodne. Źródło zdjęcia: Auto Technika Motoryzacyjna 1/1998. Autor: Jacek Pudło
Komentarze: 4
2001 - Radom, zajezdnia ITS. Jedno z moich pierwszych zdjęć. Kawał historii. Ostatni Steyr. Żywota dokonał na szczytówce "5". ITS zrobił brzydkiego psikusa z tablicami rejestracyjnym, bo wszystkie Steyry miały ostatnie dwie cyfry rejestracji zgodne z numerem bocznym - a ten jak widać, odziedziczył tablice po braciszku ;)Radom, zajezdnia ITS. Jedno z moich pierwszych zdjęć. Kawał historii. Ostatni Steyr. Żywota dokonał na szczytówce "5". ITS zrobił brzydkiego psikusa z tablicami rejestracyjnym, bo wszystkie Steyry miały ostatnie dwie cyfry rejestracji zgodne z numerem bocznym - a ten jak widać, odziedziczył tablice po braciszku ;) Autor: empi