Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Irisbus Crealis Neo 18 / Škoda #1102

Detale

NazwaIrisbus Crealis Neo 18 / Škoda
(Irisbus) Irisbus Citelis 18 (PU0)/Irisbus Crealis 29-140 [2-2-2-2] (2015-)
VINVNEPU09D100306435
Numer zabudowy
Wyprodukowany2015
Zezłomowany
Właściciele
2015TPER Bologna
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2015BO-102
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20151102 / TPER Bologna

Zdjęcia

20 maja 2016 - Bolonia, Via Toscana. A to najnowsze nabytki tutejszego przewoźnika. W 2015 roku zakupiono aż 49 przegubowych trolejbusów Irisbus Crealis Neo, które oznaczono numerami 1101-1149. Z wyglądu dość futurystyczne, ale tak naprawdę zbudowane na bazie znanego modelu Citelis. Są to pojazdy 4-drzwiowe o długości 18235 mm, na pokład zabierają 140 pasażerów (29 miejsc siedzących), wyposażone są w silnik elektryczny Skody o mocy 280kW oraz dodatkowo spalinowy Iveco Tector 4 (Euro VI) o mocy 100kW. Wyróżnia je obniżona linia okien w okolicach miejsca na wózki (nie wygląda to zbyt ładnie). Pod czaszą z przodu ukryto kamery systemu automatycznego prowadzenia, przy czym dotyczy on jedynie naprowadzania na przystanek. Chodzi o precyzyjne podjechanie możliwie blisko krawężnika, podobno z dokładnością do 5 cm. Na dzień dzisiejszy infrastruktura w Boloni pozwala na wykorzystanie tej możliwości jedynie na linii 14.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: