Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 13N #340

Detale

NazwaKonstal 13N
(Konstal) /Konstal 13N (4xKonstal LTa-220 41kW/56HP ) [4-4-4] (1959-1969)
VIN334
Numer zabudowy
Wyprodukowany1966
Zezłomowany2000
Właściciele
19661994MZK Warszawa
19942000TW Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19661994340 / MZK Warszawa
19942000340 / TW Warszawa

Zdjęcia

1967 - Warszawa, plac Dzierżyńskiego (ob. Bankowy). Zdjęcie pochodzi z tygodnika Stolica nr 21 (1015), autorem jest Zbyszko Siemaszko. Nie jestem pewny numeru taborowego.
Autor: Krzysztof_J

1967 - Warszawa, ul. Stołeczna (ob. Popiełuszki). Zdjęcie z książki "Warszawa. Geneza i rozwój inżynierii miejskiej", fot. E. Grochowicz lub D. Wyszyński. Rok w przybliżeniu.
Autor: Krzysztof_J

28 października 1981 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Kadr z Polskiej Kroniki filmowej nr 45A/1981.
Autor: Krzysztof_J

marzec 1984 - Warszawa, ul. Słowackiego. Żoliborska szóstka najprawdopodobniej po jakiejś awarii musi zawrócić na Potockiej. Po drodze mija stalowe podpory budowanej estakady tramwajowej.
Autor: Kelly
newser
1986 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Kadr z PKF. Co ciekawe drugie ujęcie tego wagonu z PKF. Tu przy okazji tymczasowym przystanku DH Sawa z racji przebudowy tunelu średnicowego i wobec tego rozkopanego ronda Dmowskiego.
Autor: dev3

19 sierpnia 1988 - Warszawa, ul. Pstrowskiego (ob. Zgrupowania AK "Kampinos"). Wtedy było to jedno z najbardziej zielonych miejsc na warszawskiej sieci tramwajowej. Obecnie ten odcinek wygląda już zupełnie inaczej (m.in. zamiast tych drzew po prawej biegnie trasa mostu Północnego). Skład 340+761+798. Autorem zdjęcia jest Thierry Hamal, zgoda na dodanie jest.
Autor: Krzysztof_J

Komentarze: 1

wrzesień 1990 - Warszawa, plac Narutowicza. Skład 340+833. Fot. Filotram (flickr.com), zgoda na dodanie jest.
Autor: Krzysztof_J

9 października 1991 - Warszawa, ul. Filtrowa. Potrójniak 340+833+819 zbliża się do placu Narutowicza.
Autor: Kelly
newser
10 stycznia 1996 - Warszawa, pętla Huta. Właściwie - dwie pętle: starsza, widoczna z lewej strony kadru, powstała w 1961 roku, z dojazdem od strony ul. Marymonckiej przez ul. Wincentego Pstrowskiego (obecnie ul. Zgrupowania AK "Kampinos"). Na pierwzym planie widoczna nowsza pętla, wybudowana w roku 1977, z dojazdem od strony ul. Władysława Broniewskiego, przez ul. Wólczyńską i Tomasza Nocznickiego. Obie pętle, z odwróconymi względem siebie kierunkami ruchu, łączyły dwie rzeczy: zewnętrzny tor objazdowy i wspólna nazwa zespołu przystankowego. Do ostatnich lat funkcjonowania poprzedniego układu torowego, w krzakach można było odnaleźć owalny, blaszano-murowany budynek dawnej ekspedycji z wczesnych lat 60., przez lata nieużywany. Dziś w tym miejscu znajduje się węzeł przesiadkowy "Metro Młociny". Foto: P. B. Jezierski
Autor: zadzior

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: