Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz 120MM/1 #4464

Detale

NazwaJelcz 120MM/1
(Jelcz) (MAN D0826LUH05 190kW/258HP 6870cm3) (ZF 4HP500(4)) 34-110 [2-2-2] (1993-1995)
VINSUJ120MAER0000103
Numer zabudowy
Wyprodukowany1994
Zezłomowany2007
Właściciele
19942007MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19942002WXC 2712
20022007WI 54907
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199420074464 / MZA Warszawa
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 05.11.1994

Zdjęcia

16 maja 2001 - Warszawa, ul. Emilii Plater, kraniec Dworzec Centralny. Foto: OSkar Burda
Autor: zadzior

13 czerwca 2001 - Warszawa, ul. Emilii Plater, kraniec Dworzec Centralny. Ściany czołowe były zdecydowanie jedną ze słabszych stron stodwudziestek i ich poprzedników spod znaku Berlieta. Chociaż w założeniu miały się składać z małej liczby, łatwych w montażu, dużych elementów, to w praktyce, w polskich warunkach eksploatacyjnych i materiałowych, okazały się problematyczne. W związku z wykonaniem narożników z elementów tłoczonych, to właśnie wytłoczki były najbardziej narażone na uszkodzenia w przypadku kolizji. Ze względu na zamknięty profil, ich wyklepywanie mogło przysparzać trudności, a wymiana narożnika wymagała rozbiórki dużo wiekszej części czoła, niż np. w Ikarusach. W zwiazku z tym, kwadraty z uszkodzeniami widocznymi, ale nie odkształcającymi słupków (też zresztą będących wytłoczkami), jeździły często aż do większego remontu. Ówczesna polityka taborowa MZA nie przyśpieszała zresztą takich napraw. Właściwie jedynym nie tłoczonym elementem ściany czołowej, w ogólnym zarysie wywodzacej się jeszcze z modelu PR100 - oczywiście powyżej pasa świateł - była płaska blacha poszycia, poniżej szyby. Na zdjęciu widać jej łączenia z tłoczonymi narożnikami. Tego typu ściany miały też skłonność do korodowania wokół szyb - nie tylko zresztą pod uszczelkami. Foto: Oskar Burda
Autor: zadzior

5 września 2002 - 2002-09-05 ul. Powstańców Śląskich; Warszawa
Autor: sjs

15 marca 2005 - Warszawa, ul. Broniewskiego, mało zdjęć kwadratów ostatnio się pojawia więc pomyślałem, że warto dodać.
Autor: Johny_Tomala

Komentarze: 3

11 kwietnia 2005 - Warszawski "kwadrat" z zajezdni Redutowa na linii... eee... 507. Linia 507 łączy Nowe Bemowo (tu wykonano zdjęcie) z Dworcem Centralnym.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

6 kwietnia 2006 - Warszawa, ul. Powązkowska. Chciałbym mieć w cyfraku takie ziarno na ISO 800 ;]
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

19 stycznia 2007 - Warszawa, ul. Saska. Kwadrat próbuje włączyć się w al. Waszyngtona.
Autor: ZaciszaniN

19 maja 2007 - Warszawa, ul. Slowackiego.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
19 maja 2007 - Warszawa, ul. Słowackiego.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: