Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NG313 #3351

Detale

NazwaMAN NG313
(MAN) MAN NGxx3 (A23/A24)/MAN NGxx3 (MAN D2866LOH24 230kW/313HP 11967cm3 E1) (ZF 5HP590(5)) 44-180 [2-2-2-2] (1998-2004)
VINWMAA23ZZZ2R000640
Numer zabudowy
Wyprodukowany2002
Zezłomowany2018
Właściciele
20022018MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20022018WI 48127
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200220043612 / MZA Warszawa
200420053029 / MZA Warszawa
200520183351 / MZA Warszawa
Inne informacje
13.03.2002
T6-Redutowa -> T-10 Ostrobramska -> T-13 Stalowa

Data zgłoszenia sprzedaży: 04/06/2018
Przyczyna wyrejestrowania pojazdu: demontaz z urzedu
Data wyrejestrowania: 30/08/2018

Zdjęcia

sierpień 2002 - Warszawa, pętla Powązki. Przekształcona w linię turystyczną 180 kończyła pod Cm. Wojskowym na Powązkach, zanim pojechała na Chomiczówkę. Z tyłu Urbino z Connexu.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

3 lipca 2003 - Warszawa, Pętla Wilanów.
Autor: K.Romanek

Komentarze: 2

11 września 2004 - Warszawa, pętla Os.Górczewska, tego pana na R-6 juź nie uświadczymy, w wyniku ostatnich fanaberii Ztm(zwanych równieź porządkowaniem taboru na zajezdniach)został przydzielony R-10"Ostrobramskiej" i dostał nowy numer taborowy #3029.
Autor: Johny_Tomala

Komentarze: 3

19 stycznia 2005 - Warszawa ul. Bora Komorowskiego. Tym razem ex redutowy MANek - #3612.
Autor: RedBull

Komentarze: 2

21 października 2005 - Warszawa, ul. Waryńskiego. MANidło dopiero co odjechało z przystanku "Metro Politechnika", a już zajęło lewo pas do skrętu na najbliższym rondzie. W sumie to po co czekać aż samochody nadjadą i zablokują pas ruchu.
Autor: Spawacz

1 listopada 2005 - Warszawa, skrzyżowanie ulic Kasprowicza i Nocznickiego. MAN skręca w Nocznickiego tuż przed wjazdem na ogromną pętlę Huta. Przed nim jeszcze kawałek trasy do Bramy Głównej Cmentarza Północnego. Linia 242 łączy ten cmentarz z pętlą linii cmentarnych przy ulicy Królewskiej. Tego dnia w obsłudze było 45 wozów, w tym ten oto MAN - jeszcze na Ostrobramskiej, obecnie już na Stalowej z numerem 3351.
Autor: NadzórRuchu

23 kwietnia 2006 - Warszawa, pętla Ursus-Niedźwiadek. 517 to jednyna linia na której można spotkać tutaj NG313.
Autor: Spawacz

Komentarze: 1

2 lipca 2006 - Warszawa, ul. Wołoska.
Autor: Greg

25 listopada 2006 - Warszawa, ul. Słowackiego.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
3 grudnia 2006 - Warszawa, ulica Słowackiego. MAN rozpoczyna zjazd na Trasę Armii Krajowej, którą pojedzie na drugą stronę Wisły. Tuż za nim czai się młodszy brat na linii 508 (też jadącej na Nowodwory). Wraz z wejściem do ruchu trzeciej dziesiątki MANów z ITSu, przydzielono im obsługę kolejnych brygad na linii 510 - i tak od 2.01.2007 Lion`sy kursują na wszystkich brygadach całodziennych - ośmiu w dni robocze i pięciu a w dni wolne (zastępując dwa MANy ze Stalowej).
Autor: NadzórRuchu

7 stycznia 2007 - Warszawa, rondo Ligi Morskiej i Rzecznej.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 2

10 lutego 2007 - Warszawa. Pl. Grzybowski.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 3

3 sierpnia 2007 - Warszawa, ul. Trocka.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
2 września 2007 - Warszawa, ul. św. Wincentego.
Autor: Jamnik

14 lutego 2008 - Warszawa, ul. Egipska.
Autor: Maybach

7 lutego 2009 - Warszawa, Dworzec Centralny. W związku z zamknięciem części linii metra, miał się tu pojawić przegubowiec (normalnie na N34 i N37 jeżdżą one dopiero później, gdy nie kursuje już nocne metro). Zajezdnia "Stalowa" przeszła jednak wszelkie oczekiwania, wysyłając przegubowego MANa. Jeśli mnie pamięć nie myli - taki pojazd na nocnej linii pojawił się pierwszy raz w historii.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 6

26 maja 2011 - Warszawa, ul. Targowa - pusta jak nigdy. Po lewej stronie kamienica pod numerem 50/52, która po kapitalnym remoncie stanie się siedzibą powstającego Muzeum Warszawskiej Pragi.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 3

4 sierpnia 2011 - Radzymin, wjazd na DK 8.
Autor: Mariusz Sychowicz

7 września 2012 - Warszawa, ul. Światowida. Zwykle decyzję o likwidacji linii podejmuje się na podstawie marnej frekwencji. Warszawska sieć komunikacyjna obfituje w likwidacje tras wyjątkowo popularnych. Dzieje się tak dlatego, że na bieżąco są wprowadzane poprawki wynikające z innych zmian w obrębie układu. Linia 508 stała się ofiarą budowy Mostu Marii Skłodowskiej-Curie. Zanim powstał, głównym kierunkiem podróży z Nowodworów i Tarchomina była stacja Metra Marymont. Po otwarciu nowego mostu rolę tę przejęły Młociny, chociaż nie od razu wprowadzono zmiany, stopniowo wygaszając dawne połączenia. 508 zostało zastąpione przez wydłużoną linię 186 oraz 511.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 7

14 listopada 2012 - Warszawa, plac Konstytucji.
Autor: Banan
cenzoredytor
30 stycznia 2015 - Warszawa, ul. Berensona. Trzynastoletni MAN zmierza ku tymczasowej pętli zlokalizowanej między ulicami Berensona i Lewandów. Swoją drogą, niewiele pozostało już tego typu wozów z takimi wyświetlaczami i w starym malowaniu.
Autor: sprinter

17 sierpnia 2017 - Warszawa, ul. Cyrulików. "Stalowa" jako jedyna zajezdnia, przez trzy dni obsługi kolejowej "zetki" nie dała rady wgrać sterowników liniowych. Choć sama obsługa linii była o wiele ciekawsza niż półtora roku wcześniej.
Autor: ZaciszaniN


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: