Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B5LH / Wright Eclipse Gemini 3 Hybrid #WHV110

Detale

NazwaVolvo B5LH / Wright Eclipse Gemini 3 Hybrid
(Wright) Volvo B5LH (T1)/Wright StreetDeck (Volvo D5K240 (U2) 177kW/241HP 5132cm3 E6) (Volvo I-Shift AT2412E(12)) (2013-)
VINYV3T1U222GA175758
Numer zabudowyAM720
Wyprodukowany2015
Zezłomowany
Właściciele
2015London General London
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2015BD65 EWT
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2015WHV110 / London General London

Zdjęcia

9 marca 2017 - London, Putney High St, 93. W marcu został `otwarty` pierwszy `zielony korytarz` - strefa poza obszarem centrum, gdzie dopuszczone do ruchu będą jedynie pojazdy spełniające najwyższe standardy emisji spalin. Przewoźnicy mają obowiązek puszczać na linie obsługujące odcinek Putney High St od skrzyżowania z Putney Bridge Rd do dworca Putney tylko autobusy z silnikami Euro 6, w przypadku piętrusów muszą być to hybrydy. Jest to najkrótsza z wszystkich zaproponowanych stref - niespełna pół kilometra, pozostałe będą kilkakrotnie dłuższe. Wszystkie korytarze mają być otwarte do 2020 roku. W przypadku tej strefy, jedyną linią, na której trzeba było wprowadzić nowe wozy była 93, której East Lancs Olympusy przeniosły się na 63 w zamian za hybrydy.
Autor: rm


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: