Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Gräf & Stift NGE152 M17/18 #036

Detale

NazwaGräf & Stift NGE152 M17/18
(Gräf & Stift) MAN NG272 (896)/MAN NGxx2 (2xAlstom 4 ELA 1660 149kW/203HP ) 46-130 [2-2-2-2] (1993-1994)
VINVA0J090021L900336
Numer zabudowy
Wyprodukowany1994
Zezłomowany2017
Właściciele
19942011BBG Eberswalde
20112017BKV Budapest
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19942011BAR-Z 295
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19942011036 / BBG Eberswalde
20122017351 / BKK Budapest
20122017351 / BKV Budapest
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20122017BKK Budapest
Inne informacje
27.12.1994, 22.07.2011 BKV
Fabrikation Number: 011

Zdjęcia

22 kwietnia 2005 - Eberswalde, Eisenbahnstrasse. Podczas remontu, trolejbusy jeżdżą jedną połówką mostu. Drugie przęsło przyjechało kilka godzin później koleją, a trolejbusy zastąpiono autobusami.
Autor: tarnas

25 lipca 2006 - Eberswalde, Eisenbahnstrasse.
Autor: bartosz w
cenzoredytor
2 września 2006 - Eberswalde, zajezdnia BBG. Mała seria z drzwi otwartych.
Autor: helmut36

26 czerwca 2007 - Eberswalde, Poratzstrasse. W latach 1993/94, do obsługi linii trolejbusowych lokalny przewoźnik Barnimer Busgesellschaft mbH zakupił 15 przegubowych trolejbusów Gräf & Stift NGE 152 M17/M18. Są to blisko 18-metrowe, 4 drzwiowe pojazdy zabierające łącznie 130 pasażerów, z czego 47 na miejscach siedzących. Wyposażone je w silnik elektryczny o mocy 149kW (napęd asynchroniczny z możliwością rekuperacji energii), co pozwala na osiągnięcie przyspieszenia rzędu 1,3ms^2 i prędkości maksymalnej 60 km/h. Silnik umiejscowiony jest z tyłu pojazdu, za tylną osią.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 3

28 czerwca 2007 - Eberswalde, Poratzstrasse. Warto również wspomnieć, że w 2007 lokalny przewoźnik zdecydował się na mały eksperyment. Wóz nr 029 postanowiono wyposażyć w zestaw superkondensatorów oraz baterii litowo-jonowych. Testy tego ustrojstwa miały trwać ok. 2 lat, ale nie mam żadnych informacji, czy całość choćby udało się złożyć do kupy. W każdym razie pojazd od tego czasu chyba nie pojawił się w ruchu liniowym.
Autor: Misiek194
edytor
28 czerwca 2007 - Eberswalde - Nordend. Ta pętla znajduję się tuż obok zajezdni BBG.
Autor: Misiek194
edytor
28 czerwca 2007 - Eberswalde, Potsdamer Allee. Po prawej osiedlowe centrum handlowe.
Autor: Misiek194
edytor
3 czerwca 2010 - Eberswalde, Saarstraße.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 1

24 sierpnia 2012 - Budapeszt, pętla przy dworcu Keleti. W sumie to widziałem może tylko 3 takie MANy podczas pobytu w Budapeszcie. Reszta zadań na liniach 80 i 80A była obsługiwana Ikarusami 280.94
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 5

29 września 2012 - Budapest, Kerepesi út
Autor: Kóródy Ádám
newseredytor
Komentarze: 2

29 września 2012 - Budapest, Örs vezér tere
Autor: Kóródy Ádám
newseredytor
17 listopada 2012 - Budapest - Vezér utca
Autor: Tóth Ádám

17 listopada 2012 - Budapest - Vezér utca
Autor: Tóth Ádám

3 maja 2014 - Budapest, Ajtósi Dürer sor.
Autor: gofkond

4 września 2015 - Budapest, Stefánia út. Many z Eberswalde jak dotąd były jedynymi niskopodłogowymi przegubowymi trolejbusami.
Autor: Karol Grzonka

Komentarze: 2

12 października 2015 - Budapest, Puskás Ferenc Stadion
Autor: Lada 2101

10 lipca 2016 - Budapeszt, Bank utca. Spotkanie szelkowego przegubowego Ikarusa 280 w niedziele już niestety jest niewykonalne.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 11

3 stycznia 2018 - Budapest, Pongrácz - Kőbánya garage.
Autor: Jakub Durdovic


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: