Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.73A #6311

Detale

NazwaIkarus 260.73A
(Ikarus) (Rába D10 UTS-150 150kW/204HP 10350cm3) (ZF 4HP500(4)) 22-100 [2-2-2] (1993-1994)
VINTRA260V3AP4PL0997
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany2009
Właściciele
19942009MZA Warszawa
19941994MZK Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19942002WXB 1073
20022009WI 59091
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199420056311 / MZA Warszawa
199419946311 / MZK Warszawa
200520096231 / MZA Warszawa

Zdjęcia

sierpień 1997 - Kleszczowa solówka jako jedna z dwóch brygad na linii obsługuje przystanek Zamienie będący dawną pętlą dla kursów wariantowych 207 a następnie krańcem linii 215 wydzielonej z 207. Po 1985, gdy 215 zmieniło się w wydłużone do Dąbrówki 715, pętla zaczęła pełnić funkcję dwukierunkowego przystanku. Tablica kierunkowa wiązała się z wahadłem przez Podolszyn, a który pełnił funkcję krańca dla 707 do 1991 roku kiedy obsługę linii przejęła jedna z pierwszych prywatnych inicjatyw zwana "Niebieską linią". Wtedy też 707 zmieniło oznaczenie na 902, a 715 wydłużone w 1985r do Dąbrówki na 903. W 1992 połączono te dwie linię w jedną Okęcie - Dąbrówka z dwukierunkowym podjazdem do Podolszyna, dla ułatwienia życia pasażerom obowiązywał inny numer w daną stronę. W takim układzie logicznym linia powróciła w 1992 do obsługi MZK jako 707 na Dąbrówkę a 715 na Okęcie. W 1994 linię 715 zlikwidowano więc wprowadzono dla 707 tablicę kierunkową widoczną na zdjęciu. Stan ten potrwał do 1997r kiedy to ponownie rozdzielono linię na dwie 707 skrócone do Podolszyna i 715 wydłużone na Ursynów Płd. Układ nie zadowolił gawiedzi więc po dwóch miesiącach z powrotem scalono obydwie linie w jedną, tym razem dając szansę żyć numerowi 715 co znów wymusiło konieczność stosowania tablicy kierunkowej. W tym czasie uruchomiono na ulicy przystanek w kierunku Ursynowa, czego skutkiem był przejazd przez pętle tylko w stronę Okęcia. Z czasem doszło do sporu pomiędzy właścicielem działki a ZTM w wyniku czego pojawił się przystanek na ulicy w drugą stronę, a pętla została zaorana. Obecnie, po wybudowaniu trasy S7 wraz z nowym układem dróg lokalnych, 715 już tamtędy nie przejeżdża a teren dawnej pętli porastają chaszcze.
Autor: Kelly
newser
3 grudnia 2001 - Warszawa, Dworzec Zachodni.
Autor: Słavczo

styczeń 2002 - Warszawa, pętla Okęcie. 177 trafiło na Okęcie w wyniku zawalenia się wiaduktu Al. Jerozolimskich nad linią radomską. Wcześniej od powstania w 1996 do 2002 łączyła Pl. Narutowicza z krańcem ulicznym Prażmowska na ul. Regulskiej znajdującej się w części Ursusa zwanej Czechowice, które w latach 1952-54 dały nazwę nowemu miastu scalającemu okoliczne miejscowości. Obsługiwały ją zdezelowane Jelcze PR110 i M11 z PKS GM. W 2001 obsługe przejęła MZA a nowe jelcze PKSu (A541-71) pojechały w miasto. Można przyjąć, że od momentu skierowania linii 177 do Okęcia zaczyna się jej bogata historia linii lokalnej łączącej dzielnice Włochy i Ursus, która trwa po dziś dzień, z tym że Włochy zastąpiło Bemowo.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

styczeń 2002 - Warszawa, pętla Okęcie.
Autor: Kelly
newser
styczeń 2002 - Warszawa, pętla Okęcie. Portret czerwoniaka. Do remontu trafi za równo rok.
Autor: Kelly
newser
30 czerwca 2002 - Warszawa, pętla Ursynów Południowy. Kleszczowa solóweczka jeszcze przed remontem.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

2002 - Warszawa, ulica Strażacka pod wiaduktem ulicy Żołnierskiej. Na trasę przez Wygodę i Kawęczyn, nocna linia 605 trafiła nocą z 21 na 22 lipca 1999 roku - tej samej nocy, kiedy wydłużono do pętli PKP REMBERTÓW linię 601. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 1

4 grudnia 2004 - Janki, al. Krakowska. Podmiejska z ograniczoną liczbą przystanków ;)
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1

5 lipca 2006 - Warszawa, ul. Zabraniecka. Autobus podjeżdża na przystanek Łubinowa. Pierwsza popołudniowa wtyczka D12
Autor: ET22-1008

5 lipca 2006 - Warszawa, ul. Zabraniecka
Autor: 6305

28 października 2006 - Warszawa, Elsnerów.
Autor: ZEA R-9 Chełmska

Komentarze: 1

28 października 2006 - Warszawa, pętla Elsnerów. Pozdrowienia dla R-9 i R-11, którzy skakali tam po krzakach. ;)
Autor: Siecool

Komentarze: 5

18 lutego 2008 - Warszawa, stara pętla Mańki-Wojdy. Złudne nadzieje miałem, ze pętla nie zostanie odśnieżona...
Autor: 6305

Komentarze: 2

29 sierpnia 2008 - Warszawa, ul. Gilarska.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
4 września 2008 - Warszawa, ul. 11 Listopada.
Autor: ZaciszaniN

12 marca 2009 - Warszawa, rondo Żaba.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

6 listopada 2009 - Warszawa - zajezdnia Stalowa. Wg mnie dziwna taktyka MZA. Jeszcze nie wycieli lewarów, a już tną automaty. Już lepiej zabraliby się za gnioty a nie za wycinkę Ikarusów.
Autor: Marco

Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: