Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Setra S317 UL #10367

Detale

NazwaSetra S317 UL
(Setra) /Setra S31x UL (1995-2006)
VINWKK62715113000039
Numer zabudowy
Wyprodukowany2003
Zezłomowany
Właściciele
20032017Müller Bösingen
20172022PKS Szczecin
2022Tkaczyk Bobrowniki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20032017RW-M 90
2017ZS 974HL
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2017202110367 / PKS Szczecin
Inne informacje
Pierwsza rejestracja 22.01.2003
01.2003 -> 09.2017 RW-M 90 (DE)
09.2017 -> ------- ZS 974HL (PL)

Wywieziono do kasacji 19.05.2022

Zdjęcia

16 października 2017 - Smętowice. Kiedy firma Amazon szukała przewoźników do wykonywania przewozów pracowniczych, jednym z wyznaczników była pojemność autokarów. Firmie zależało, by pojazdy miały jak najwięcej miejsc siedzących. Kolejnym wyznacznikiem był standard pojazdów oraz wiek taboru. Firma nie chciała by linie obsługiwały autobusy miejskie, ale międzymiastowe lub turystyczne, zaś maksymalną granicę wieku taboru ustalono ponoć na 13 lat, choć póki co, wiele autobusów pracowniczych tego kryterium nie spełnia. PKS specjalnie do obsługi tych przewozów zakupił 4 Setry S317/319UL, 2 Bovy Futury FHD12 oraz 2 Mercedesy O407G (O405GU), które, jak się później okazało, nie znajdują zastosowania w codziennej służbie. Stawki oferowane pracownikom przez Amazon nie są aż tak atrakcyjne, aby chętni do pracy ludzie nie mieścili się w standardowych 12-metrowych pojazdach.
Autor: Luke
cenzoredytorProfesional

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: