Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Temsa MD 9 LE #190

Detale

NazwaTemsa MD 9 LE
(Temsa) /Temsa MD 9 LE (Cummins ISB6.7E6 250B 184kW/250HP 6692cm3 E6) 21 [1-2-0,1-2-1]
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany
Zezłomowany
Właściciele
MOTAŞ Malatya
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
44 BG 134
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
190 / MOTAŞ Malatya

Zdjęcia

13 sierpnia 2017 - Malatya, Buhara Blv.

Malatya słynie z jeszcze jednego - mianowicie w tym mieście w 1958 r. urodził się Mehmet Ali Ağca.
Tymczasem komunikację miejską od 1995 r. organizuje komunalna spółka Motaş. W 1999 r. wykorzystywano 52 własne autobusy, a w 2016 r. było ich już 156 i do tego 86 autobusów przewoźników prywatnych, jeżdżących jako podwykonawcy (skonsolidowani pod nazwą Özel Halk Otobüsleri). W bieżącym roku współpraca bardzo się zepsuła, a to za sprawą licznych protestów kierowców ÖHO, którzy twierdzą, że szeroki wachlarz ulg i zwolnień z opłat powoduje radykalne uszczuplanie ich przychodów. Można stąd wywnioskować, że pomimo tego, że ÖHO to podwykonawca Motaş to ich wynagrodzenie uzależnione jest od liczby pasażerów wnoszących opłatę za przejazd.

Autor: mario


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: