Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Ikarus 280.26 (Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990) | |
VIN | 2745 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1981 | |
Zezłomowany | ? | |
Właściciele | ||
1981 | 1982 | MZK Warszawa |
1982 | ? | MPK Lublin |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1981 | 1982 | WAA 597R |
1982 | ? | LUC 287C |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1981 | 1982 | 2597 / MZK Warszawa |
1982 | 1986 | 11700 / MPK Lublin |
1986 | ? | 1-1700 / MPK Lublin |
Inne informacje | ||
Pierwszy Ikarus 280 w Lublinie. Autobus otrzymano razem z serią 9 Jelczy PR110U. Był on wozem otrzymanym z MZK Warszawa, dla celu przeszkolenia obsługi przed planowaną na koniec roku dostawą. Z dostawy tej zwrócono później autobus Warszawie. Konkretnie, 11700 był Ikarusem z 1981 roku, a w MZK Warszawa nosił numer #2597 (VIN 2745) i stacjonował na zajezdni R-10 Ostrobramska. W Warszawie wpisano go na stan 11.12.1981 i już 4 miesiące później oddano do Lublina. 11700 kursował z początku na linii 17 i stacjonował na oddziale obsługującym brygady szczytowe, znajdującym się przy ulicy Wojciechowskiej. |