Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Setra S531 DT #RO-AS 5310

Detale

NazwaSetra S531 DT
(Setra) Setra 410 01/Setra TopClass 500 DT (Mercedes-Benz OM 471 LA.6-9 (Euro 6c) 375kW/510HP 12809cm3 E6) [1-1-0] (2017-2022)
VINWKK41001013122006
Numer zabudowy122006
Wyprodukowany2017
Zezłomowany
Właściciele
20172019EvoBus Neu-Ulm
2019Astl Reisen Oberaudorf
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20172019NU-DT 531
2019RO-AS 5310
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20182018Turancar Nitra
Inne informacje
06/09/2017

Zdjęcia

3 maja 2018 - 15:10, Praga, ulica Sokolska. Setra w zastępstwie za rozbitego niedawno MB O560-15 na autostradzie. Piękna jest, a to w sumie pierwsze foto piętra serii pięćset.
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
Komentarze: 2

23 października 2018 - 17:17, Kielce, teren Targów Kielce. Znów się spotykamy, tym razem w bliższych okolicznościach. Jednym z mankamentów na pewno jest brak rolety szyby bocznej kierowcy, można się poczuć jak w brytyjskim Plaxtonie, kiedy słońce wali Ci prosto do gemby. O małym bagażniku chyba nie warto już wspominać. Wkrótce dotrze pierwszy egzemplarz dla opolskiego Sindbada tego modelu.
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
23 października 2018 - 13:24, Kielce, teren Targów Kielce. Poza niewielkimi minusami, są też plusy - np. wygląd.
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
23 października 2018 - 13:27, Dolny pokład w dwupokładowej Setrze serii pięćset. Nowe siedzenia z regulowanymi zagłówkami, bardzo wygodne. Na dłuższej trasie miałem okazje już je testować jako pasażer.
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
Komentarze: 4

23 października 2018 - 13:29, Miejsce pracy kierowcy, bardzo wygodne, standardowo w tej klasie. Konstruktorzy poprawili umiejscowienie luster, co znacznie poprawiło widoczność w dodatkowych lustrach skierowanych na przód wozu. Ponadto bardzo razi brak bocznej rolety dla kierowcy. ;-)
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: