Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


DAC-217E #148

Detale

NazwaDAC-217E
(DAC) /Rocar x17 (? TN81 175kW/238HP ) 39-156 [2-2-2-2] (1982-1)
VIN2243
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany2013
Właściciele
19892011МЕТ Харків
20112011ТД-3 Харків
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19892006148 / МЕТ Харків
200620113052 / МЕТ Харків
201120133052 / ТД-3 Харків

Zdjęcia

23 września 2005 - Charków, al. L. Swobody. Drugie co do wielkości miasto Ukrainy otrzymało w latach 1989-90 z fabryki Autobuzul Bukareszt 51 takich trolejbusów.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

31 marca 2009 - Charków (UA), ul. Envera Ascharowa. Tak swoją drogą to myślałem zawsze, że Charków to najdalsze od bukaresztańskiej fabryki miejsce, gdzie trafiły trolejbusy DAC. Nic takiego - tow. Ceausescu udało się sprzedać w latach 80. 56 pojazdów tej serii (48 solo + 8 przegubów) do stolicy Kolumbii, Bogoty, gdzie jeździły zresztą również ziutki. Długo sobie jednak nie pojeździły - sieć zlikwidowano w 1991 r. Bardzo ciekawe zdjęcia, zarówno lśniących nowością DACów i ziutków, jak i też zarośniętych trupów, można obejrzeć tutaj: http://www.tramz.com/co/bg/b/be.html
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

14 lipca 2009 - Charków, ul. Sumska.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: