Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mitsubishi Fuso U-MP218P Aero Star K #G1199-M

Detale

NazwaMitsubishi Fuso U-MP218P Aero Star K
(Mitsubishi Fuso) Mitsubishi Fuso MP218P/Mitsubishi Fuso Aero Star [2-1-0, 2-0-0] (1990-1995)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1992
Zezłomowany
Właściciele
?Niigata Kōtsū Sado 佐渡市 [Sado-shi]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?新潟22か11-99
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
?G1199-M / Niigata Kōtsū Sado 佐渡市 [Sado-shi]
Inne informacje
Mitsubishi Fuso U-MP218P

Zdjęcia

29 grudnia 2018 - Wyspa Sado (Pref. Niigata), Sawata (Kubota), zajezdnia Honsha przy dworcu autobusowym Sawata (新潟県佐渡市佐和田)... szczerze mówiąc to nawet nie jestem do końca pewien co się dzieje z tym adresem tutaj.
Komunikację na wyspie Sado realizuje Niigata Kōtsū Sado Kabushiki-gaisha, spółka-córka firmy odpowiedzialnej za komunikację miejską w samej stolicy prefektury. Połączenia są realizowane w iście PKSowym stylu na czternastu liniach, ponumerowanych dla spokoju publiki 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16 i 22; ponadto istnieją również ogólnodostępne przewozy szkolne w ramach niektórych z powyższych linii oraz numerków 15 i 17. "W iście PKSowym stylu" nie wzięło się znikąd - jakąkolwiek formę poziomu trzymają tylko linie 1, 2 i 10, oraz na upatego 9. Pozostałe linie realizują nie więcej niż 5-6 kursów w danym kierunku dziennie. Rozkład dzieli się na powszedni i sobotnio-świąteczny, a ten drugi różni się głównie brakiem kilkunastu kursów oraz wszystkich kursów szkolnych. Publika może zresztą sobie wziąć rozkład jazdy do domu - cała sieć mieści się na dwóch dwustronnie zadrukowanych arkuszach rozmiaru A3, jeden na DP, drugi na DŚ. Operator dysponuje pięcioma zajezdniami na terenie wyspy - widoczna na zdjęciu jest główna.
Pozory jednak niech nie mylą - choć płatność za przejazd jest tylko i wyłącznie odliczoną gotówką, a ceny mogą dobić (wciąż żałuję, że nie wziąłem biletu dziennego, który by mi się zwrócił po drugim przejeździe) nawet jak na lokalne warunki, tak informacja pasażerska jest nienaganna. Stan infrastruktury przystankowej bywa różny, lecz rozkład zawsze się znajdzie, a wszystkie pojazdy mają jak należy zapowiedzi głosowe - na "jedynce" po angielsku nawet. Sieć ewidentnie nie jest pod turystów w żaden sposób, lecz trudno operatora winić zważywszy na problemy wyspy opisane wcześniej.

Autor: TranslatorPS

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: