Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #3080

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.6970.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1995
Modernizacje
1990Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19941995MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831995WAB 017C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831990844 / MZK Warszawa
199019943080 / MZK Warszawa
199419953080 / MZA Warszawa
Inne informacje
3080-II.
03.1990: NG Przebudowa na Ikarusa 280.
04.1994 [R12]>[R7]

Zdjęcia

29 kwietnia 1994 - Warszawa, al. Niepodległości. Kwiecień 1994 roku stał pod znakiem przenoszenia wozów z likwidowanej zajezdni R-12 "Piaseczno" do innych zakładów. W liczącej dotąd 140 autobusów zajezdni pozostawiono tylko 25 wozów do obsługi linii piaseczyńskich. Autobusy przenoszono do innych zakładów pozostawiając dotychczasowe numery taborowe potęgując na wiele lat chaos numeracyjny.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: